[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naja zou ook nog gewoon een vocht probleem destijds zijn geweest. Twijfel om t risico te nemen en gewoon vet doorlont ding te maken met 140 stuks ofzo.

Neen, dit zijn daadwerkelijke andere producten. Zat NIETS van welke batch Junk ook in

Neen, dit zijn daadwerkelijke andere producten. Zat NIETS van welke batch Junk ook in
Vorig jaar 10 meegenomen voor 2.50 p.s Ik helemaal blij maar het lachen verging me snel. Het afschot merk je geen verschil maar als je dan wat piepkleine rode en goude(lontjes)ziet dwarrelen weet je dat het niet pluis is. Overigens weet je nu bij Gerrit wel wat je koopt dat siert hem. Collega verkoper in frieslan vertelde mij 100% junks van Rubro....

Heb me alle dagen in kunnen houden maar nu toch nog ff voor wat tientjes wat losse royal potjes gekocht.

Vorig jaar 10 meegenomen voor 2.50 p.s Ik helemaal blij maar het lachen verging me snel. Het afschot merk je geen verschil maar als je dan wat piepkleine rode en goude(lontjes)ziet dwarrelen weet je dat het niet pluis is. Overigens weet je nu bij Gerrit wel wat je koopt dat siert hem. Collega verkoper in frieslan vertelde mij 100% junks van Rubro....

Heb me alle dagen in kunnen houden maar nu toch nog ff voor wat tientjes wat losse royal potjes gekocht.

Weet precis welke winkel je bedoelt,had daar ook 10 gekocht,alleen vertelde hij mij wel 'dat er wat mee was' en niet orginele Junk is.
Ontopic: Mooi dat Gerrit het wel duidelijk communiceert,scheelt een hoop scheve gezichten..

Op de valreep toch nog even de laatste secret salutes van de website afgeplukt:p Bedankt Gerrit voor alle aanbiedingen en de goede service!

Heel veel succes team mega vuurwerkfreaks de komende weken, bedankt Gerrit voor het goede contact en kan voor mij niet snel genoeg eind december zijn maar eerst nog fijne feestdagen toegewenst.

Bedankt voor alle geweldige aanbiedingen en dit topic Gerrit. Succes de komende tijd met alle bestellingen!

Hallo,

De laatste weekend aanbiedingen van megavuurwerkfreaks,

Onder diversen,

Outblast nu voor 17,50 ps
Big box van Royal onder diversen € 75,- (vervroegde black friday actie)
Karton Pearl van Pangu onder diversen nu € 50,- (vervroegde black friday actie)

Pangu,
Colorful city nu € 75,-
On the Beat nu € 75,-
Smash 3 nu voor € 75,-
Smash 2 nu voor € 75,-
Smash 1 nu voor € 90,-
Garden Party 3 nu voor € 75,-
Garden Party 2 nu voor € 75,-
Garden Party 1 nu voor € 100,-
Brasilian Box nu voor € 85,-
Mega Pangu 2 nu voor € 80,-
Mega Pangu 2 nu voor € 80,-

Evolution,

Dragon Box 2 nu voor € 60,- (vervroegde Black friday actie)
3x Heaven nu voor € 75,-
Energizer nu voor € 65,-

Rubro,
Sick Six nu voor € 37,50 (vervroegde black friday actie)
Zero Tolerance nu voor € 70,-
Buurt Assortiment nu voor € 70,-
Transbomber nu voor € 75,-
6 Elements nu voor € 90,-

Cafferata,

Golden Final nu voor € 85,-

Mania
1,2 Blue Willow Mania nu voor € 20,-
Mega ^assortiment nu voor € 60,-

Gerrit
Kwamen er nog black friday aanbiedingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan