haha waarom lok je nou altijd weer een discussie uit met je domme opmerkingen.
blijft lastig he, fatsoenlijk een argument formuleren ipv van op de man proberen te spelen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
haha waarom lok je nou altijd weer een discussie uit met je domme opmerkingen.
blijft lastig he, fatsoenlijk een argument formuleren ipv van op de man proberen te spelen.
Volgens mij ks het heel simpel, Vuurvent. Elk ongeval met illegaal vuurwerk doet de balans verder in ons nadeel omslaan. Waarom toch altijd weer op zoek naar harder, dikker en mooier met profspul? Kijk toch eens wat er allemaal legaal aan boxen en dikke singleshots enzo te krijgen is. Is dat dan niet genoeg?
jawel hoor, heb me kostelijk vermaakt met compounds etc, maar voor de fanaten die wel van een balletje houden weten die echt wel wat ze waar wel of niet kunnen afsteken, en degeen die dat niet doet is gewoon een leek en hoort dat spul gewoon niet te hebben.
De meeste leken denken dat ze expert zijn... en dan gaat het een keer mis
Nou ik kan je vertellen dat als iemand bij mij in de straat 5" of 6" Shells schiet, ik dan hoogstpersoonlijk zelf de politie bel! Laat mij dan maar een snitch zijn maar veiligheid voor alles!! Desondanks zeer triest wat hier gebeurd is...
Geen ruzie maken boys, we houden allemaal van vuurwerk.
Mensen zouden het liefst shells afsteken in een weiland, maar dat is een luxe.
Door de overheid moet je die zooi afsteken waar het niet hoort.
Laurence niet zo nep doen, jij koopt meer dan 25KG zal ik ook even bellen over jouw?
Gun elkaar iets en anders regel je het zelf.
Chefke doet schijnheilig op een topic over 2600 kilo illegaal vuurwerk "Pfff vreselijk zonde weer van al die mooie blokken." Als je in een echte stad woonde was je al aangepakt.
Maakt niet uit hoe goed je je gedraagd en alleen maar legaal vuurwerk doet, wat ik dus doe.
Ze zullen altijd zeuren en alles willen afpakken van je. (partijen als groenlinks)
Dus je kunt elkaar beter wat gunnen, want om die gekken te bestrijden hebben we elkaar nodig.
Geen ruzie maken boys, we houden allemaal van vuurwerk.
Mensen zouden het liefst shells afsteken in een weiland, maar dat is een luxe.
Door de overheid moet je die zooi afsteken waar het niet hoort.
Laurence niet zo nep doen, jij koopt meer dan 25KG zal ik ook even bellen over jouw?
Gun elkaar iets en anders regel je het zelf.
Chefke doet schijnheilig op een topic over 2600 kilo illegaal vuurwerk "Pfff vreselijk zonde weer van al die mooie blokken." Als je in een echte stad woonde was je al aangepakt.
Maakt niet uit hoe goed je je gedraagd en alleen maar legaal vuurwerk doet, wat ik dus doe.
Ze zullen altijd zeuren en alles willen afpakken van je. (partijen als groenlinks)
Dus je kunt elkaar beter wat gunnen, want om die gekken te bestrijden hebben we elkaar nodig.
Diezelfde mensen die shells en zware knallers aan liefhebbers verkopen verkopen ze ook aan leken. Soms zijn het zelfs liefhebbers die ze aan leken verkopen. Ik snap het sentiment tegen 1.1 vuurwerk zeker. In dit geval ook. Ze denken dat het veilig in een kar staat, er waait en vonk in of er gebeurt iets anders wat niemand verwacht en een seconde later is er een mens overleden. Ik kijk ook met lede ogen naar de films op youtube en dumpert.
Misschien moeten de liefhebbers van dat zware spul eens het voortouw nemen. Het niet kopen en afsteken in Nederland en flink veel delen hoe mooi het consumentenvuurwerk is. En ook niet meer circlejerken in de comments op youtube bij illegaal vuurwerk in Nederland en bij zelfbouw en knutselprojecten. Dat soort meuk moeten we niet meer steunen. De vuurwerkfederatie kan hier ook zeker een rol in spelen.