[Freakactie 2019] Megavuurwerkfreaks 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benieuwd naar wat voor gangenmenu Gerrit ons gaat voorschotelen:p

Hallo,

Eerste gang beetje Mania
tweede gang Pangu
Derde gang Rubro
vierde gang Evolution
Vijfde gang vroege Black Friday actie.
En dan is het einde megavuurwerkfreaks 2019:yes::bye:

Gerrit en zijn megavuurwerk team.

Hallo,

Eerste gang beetje Mania
tweede gang Pangu
Derde gang Rubro
vierde gang Evolution
Vijfde gang vroege Black Friday actie.
En dan is het einde megavuurwerkfreaks 2019:yes::bye:

Gerrit en zijn megavuurwerk team.

Wacht... gaat het op tijd, dus korte aanbiedingen van bijv een uur? Of gewoon de hele vrijdag, zaterdag en zondag aanbiedingen? :D

Misschien al eens eerder gevraagd maar als wannabe freak heb ik de volgende vraag. Ik heb een klein budget en heb al een paar dingen klaar staan om te bestellen. Nu is het zo dat die in 2 "gangen" zitten. Kan ik iets bestellen per aanbieding en wordt dat dan uiteindelijk allemaal samengevoegd. Ik denk het wel aangezien jullie echte freaks meerdere bestellingen per jaar doen maar vroeg het me toch af hoe dat nu gaat.

Misschien al eens eerder gevraagd maar als wannabe freak heb ik de volgende vraag. Ik heb een klein budget en heb al een paar dingen klaar staan om te bestellen. Nu is het zo dat die in 2 "gangen" zitten. Kan ik iets bestellen per aanbieding en wordt dat dan uiteindelijk allemaal samengevoegd. Ik denk het wel aangezien jullie echte freaks meerdere bestellingen per jaar doen maar vroeg het me toch af hoe dat nu gaat.

Wat bedoel je met twee gangen?

Gerrit zijn eerder genoemde 5 gangen menu voor komend weekend :D
Zou zoals altijd goed kijken wat voor jou de moeite waard is en niet direct je kruit verschieten. Maar dat geldt voor ieder budget. Je kan alvast wel wat producten in een lijst zetten en als er daarvan iets mooi geprijsd is dat je het dan neemt. Zonder lijst blijf je nadenken wat nu de beste keuze is.

Je kan je collectie gerust in meerdere bestellingen opdelen. Op het moment van ophalen staat alles keurig netjes bij elkaar gevoegd voor je klaar :yes:

Haha, mooi om al die stress te zien over de laatste aanbiedingen. Zelf uiteraard helemaal geen last van :rolleyes:

Persoonlijk verwacht ik eigenlijk dat alles gewoon in 1 x in de aanbieding zal gaan. Maar denk dat Gerrit daar beter antwoord op kan geven :wink:

Dit jaar pas laat het budget rond, maat rond is rond :D. 2x Red Maroon besteld. Mooie prijzen, gaat mijn eerste trip naar Leeuwarden worden. Heb alleen nog geen bon gekregen via de mail, moet ik ff contact met jullie opnemen via mail?

Dit jaar pas laat het budget rond, maat rond is rond :D. 2x Red Maroon besteld. Mooie prijzen, gaat mijn eerste trip naar Leeuwarden worden. Heb alleen nog geen bon gekregen via de mail, moet ik ff contact met jullie opnemen via mail?
check ongewenst, daar belangden ze bij mij vaak in

Haha, mooi om al die stress te zien over de laatste aanbiedingen. Zelf uiteraard helemaal geen last van :rolleyes:

Persoonlijk verwacht ik eigenlijk dat alles gewoon in 1 x in de aanbieding zal gaan. Maar denk dat Gerrit daar beter antwoord op kan geven :wink:

Hallo,

Zijn allemaal boxen wat in de aanbieding gaat.
Bijv de Garden Party 1 voor € 100,-
En ook de andere boxen van Pangu allemaal met een stukje korting.
Zijn ongeveer 20 verschillende boxen en dan nog een paar leuke black friday acties.

Gerrit

Hallo,

Zijn allemaal boxen wat in de aanbieding gaat.
Bijv de Garden Party 1 voor € 100,-
En ook de andere boxen van Pangu allemaal met een stukje korting.
Zijn ongeveer 20 verschillende boxen en dan nog een paar leuke black friday acties.

Gerrit
Klinkt goed voor mij Gerrit, alleen t zal ondanks de mooie prijzen weer een aanslag zijn op mijn portemonnee, maar super dat je voor iedereen de hobby en traditie op deze wijze betaalbaar probeert te houden!

Met een knallende groet uit Rouveen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan