Tournament Box 432'S

Wat een dikke box was dit dan, knalde de triplex blokken hier op de buurt er gemakkelijk uit.
doorlonten was ook erg fijn, de cakes zaten per 6 in een aparte doos en waren gemakkelijker te hanteren in vergelijking met de Sodom en gomorra die ik vorig jaar had.

Laatst bewerkt:
Wat een top bak was dit, zoals Sije zei al zei knalde hij zeker menig triplex bak eruit! Volgend jaar 100% zeker weer.

G i g a n t i s c h! De grootte van de box, aantal schoten, effecten, kleuren, burst en het tempo. Alles klopt in deze box. Heb al best veel NL boxen gehad, maar deze staat nu dik op de 1ste plaats!

Weer erg over getwijfeld om hem erbij te nemen afgelopen jaar, en nu na het zien van de filmpjes weer balen dat hij er weer niet bij was. Voor nu weer op de lijst :bonk:.

Wat een belachelijk goeie box is dit. Dikke rammer met veel schoten maar de effecten zijn ook nog eens heel mooi en groot. Deze staat 100% op m'n lijst!

Deze box is mij eigenlijk nooit opgevallen. Wat een dikke box zo afgaande op de video's. Deze ga ik in de gaten houden. Met de freakacties is deze vast voor een prima prijs verkrijgbaar.

Deze box is mij eigenlijk nooit opgevallen. Wat een dikke box zo afgaande op de video's. Deze ga ik in de gaten houden. Met de freakacties is deze vast voor een prima prijs verkrijgbaar.

Nu al gezien voor maar 187. Ja echt een hele zieke bak Is het. Stipt op 1 voor mij

Ik denk dat hij 197 bedoelt en dat is bij Bredavuurwerk. Alsnog een lekkere prijs hoor! Lijkt net op een soort Triplex blok. Flinke boeketten voor 25mm en een super hoog tempo.

Back
Bovenaan