Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hier mijn straatfilmpje
Bij mij was die ook zo, op die paar lelijke boeketjes na was dit gewoon dikke prima hoor!
Finale was ook gewoon lekker.
misschien een domme opmerking. Maar wat is dat toch met het idee dat iets voor 40 euro wel mooi is.
Ben ik de enige die iets mooi vind onafhankelijk van de prijs en vervolgens besluit om het aan te schaffen. Ik ben gestopt met dit soort aanschaffen omdat ik met oud en nieuw zeker wil weten wat ik in de straat heb en dat beaseer ik op wat ik mooi vind.
Ik vind dit echt verlakkerij en het bewust creëren van een hype. Ik pas er voor...
greetzzzz
Als ik een box van 149,- koop, verwacht ik dat die perfect presteert. Als ik dezelfde box koop voor 49,- verwacht ik geen perfectie.
Oftewel, als ik voor deze box de volle mep had moeten betalen dan waren er betere alternatieven als je dan toch zoveel geld uitgeeft.
Als je via aliexpress iets besteld dan verwacht je toch ook niet dezelfde kwaliteit als wanneer je Europese productie van iets koopt?