WTF Box

2x een wtf gisteren afgestoken. 1e box viel zwaar tegen hoofdlont dat er al niet in zat en veel plofjes in de lucht. 2e box was prima niks mis mee!

Haha wat een flut box net zoals de rest wat cafferata produceerd zag deze bij iemand om te janken. Typish cafferata net filmpjes en in de werkelijkheid plofjes

Voor de prijs is het natuurlijk niet verkeerd maar als het word geadverteerd als een 2kg box dan verwacht ik eigenlijk toch meer dan dit. Leuke box voor het geld maar wel weer erg misleidend van Caffarata (zoals altijd).

Mn buurman had deze en voor 40 euro was het echt een prima ding. En daarbij komt ook dat het voor de doorsnee consument die voor een kleine 100 euro wat vuurwerk wil halen het toch wel heel leuk is dat je dan met zon grote bak kan komen aanzetten en nog wat klein spul ernaast hebt!

Ziet er prima uit zo op de filmpjes. Als ik deze volgend jaar voor 40 euro kan krijgen haal ik hem denk wel. De eerste twee cakes zijn niet zo spectaculair maar dat vormt juist een mooi contrast met de laatste twee :)

Dit was toch wel de verrassing van de avond. Om 18:05 afgestoken met een happy thunder aansluitend. Box bouwde netjes op, goede spreiding en voor het geld echt een topding! Omdat er een contrast was tussen box 1-2 en 3-4 voelde de laatste knallen ook echt hard.

mijn buurman had deze, als je hem voor 40 euro erbij kan kopen is het een prima ding.
cake 1 en 2 zijn niet heel leuk maar vooral 3 en ook 4 zijn gewoon goed.
als je er toch al besteld is het voor 40 euro prima te doen.

Misschien wel het interessantste product van het jaar. Als eerst de verbazing dat er een compoundbox met 2 kilo kruit te koop zal zijn voor €40,-. Daarna de productvideo die toch wel een erg goede box laat zien. De manier van bestellen (een wekker zetten om 19.00 's avonds zodat je op tijd bent, net zoals bij grote festivals etc.) Toen kwam het nieuws dat deze zonder kooi geïmporteerd wordt, waardoor iedereen dacht dat het niks zal zijn. En uiteindelijk de discussie tussen iedereen die hem wel had besteld, en positief bleef omdat ie maar €40,- kost en de tegenpartij die bestond uit iedereen die hem niet had besteld en lekker negatief bleef.

Ik heb zelf lekker meegedaan met de hype en de box besteld. Ik had er helemaal niks van verwacht, zeker niet na het verhaal met die kooi. Uiteindelijk vlak na 00.00 geschoten en ik was positief verrast. De eerste twee cakes stellen niet zo veel voor, zeker niet qua effectgrootte. Maar de laatste 2 cakes zijn toch echt wel goed, het fonkelende groen in de 3e cake is me zeker bijgebleven. Mocht ie dit jaar weer voorbijkomen voor dezelfde prijs dan bestel ik er zeker een. Lekker veel voor weinig, ik ben er toch wel gevoelig voor.

misschien een domme opmerking. Maar wat is dat toch met het idee dat iets voor 40 euro wel mooi is.
Ben ik de enige die iets mooi vind onafhankelijk van de prijs en vervolgens besluit om het aan te schaffen. Ik ben gestopt met dit soort aanschaffen omdat ik met oud en nieuw zeker wil weten wat ik in de straat heb en dat beaseer ik op wat ik mooi vind.
Ik vind dit echt verlakkerij en het bewust creëren van een hype. Ik pas er voor...

greetzzzz

misschien een domme opmerking. Maar wat is dat toch met het idee dat iets voor 40 euro wel mooi is.
Ben ik de enige die iets mooi vind onafhankelijk van de prijs en vervolgens besluit om het aan te schaffen. Ik ben gestopt met dit soort aanschaffen omdat ik met oud en nieuw zeker wil weten wat ik in de straat heb en dat beaseer ik op wat ik mooi vind.
Ik vind dit echt verlakkerij en het bewust creëren van een hype. Ik pas er voor...

greetzzzz

Als ik een box van 149,- koop, verwacht ik dat die perfect presteert. Als ik dezelfde box koop voor 49,- verwacht ik geen perfectie.
Oftewel, als ik voor deze box de volle mep had moeten betalen dan waren er betere alternatieven als je dan toch zoveel geld uitgeeft.
Als je via aliexpress iets besteld dan verwacht je toch ook niet dezelfde kwaliteit als wanneer je Europese productie van iets koopt?

Mijn zwager had hem gekocht. Ik verwachtte ook helemaal niks, maar moet zeggen dat ik wel genoten heb van de box. Cake 1 en 2 zijn wel opwarmertjes, cake 3 en 4 zijn super! Tempo zit er ook goed in waardoor dit toch een prima box is. Laten we zeggen dat je er netto zo'n 50 euro voor betaalt, dan is dit een goede prijs voor een leuke box.

Als ik een box van 149,- koop, verwacht ik dat die perfect presteert. Als ik dezelfde box koop voor 49,- verwacht ik geen perfectie.
Oftewel, als ik voor deze box de volle mep had moeten betalen dan waren er betere alternatieven als je dan toch zoveel geld uitgeeft.
Als je via aliexpress iets besteld dan verwacht je toch ook niet dezelfde kwaliteit als wanneer je Europese productie van iets koopt?

Daarom koop ik deze dus ook niet. .ik verwacht geen perfectie en dat wil ik wel. Mijn punt is niet dat je voor 40 euro geen.perfectie hoeft te verwachten maar dat het blijkbaar ok is om minder te verwachten omdat hey goedkoop is.
Maar ontopic maar weer.

Greetzz

Ik heb hem ook gehad. De lanceer schoten waren lekker hard. Conclusie: voor 40 euro + die 30 euro aan bijv. Black thunder + gratis artikelen. Prima boxje!

Back
Bovenaan