[Freakactie 2019] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem ook besteld, erg benieuwd. Komen er nog verdere acties cq nieuwe producten bij of blijft dit zo tot 1 december

Kunnen we nog een leuke Black Friday actie verwachten? :D

Een Black Friday actie zal waarschijnlijk alleen op de reguliere website zijn maar hier is verder nog geen beslissing over genomen. Wel zullen er morgen weer 4 nieuwe weekenddeals op de freaksite verschijnen!

Daarnaast bij deze ook de mededeling dat er +/- 10 a 15 producten op de freaksite iets in prijs zullen gaan stijgen. Dit in verband met enorme drukte en we de gereserveerde voorraad van deze producten voor de freakactie eigenlijk al hebben uitverkocht.

www.vuurwerklandfreaks.nl

Ik zag dat jullie Funke filmpjes op jullie YouTube kanaal uploadden. Betekent dat dat het definitief is dat jullie dit gaan krijgen?

Ik zag dat jullie Funke filmpjes op jullie YouTube kanaal uploadden. Betekent dat dat het definitief is dat jullie dit gaan krijgen?

Idd al dat kleine leuke spul van funke.
Jammer dat ik al een deel heb vanuit Duitsland.

Zie wel dat die 100 schots blokjes 500 gram minder hebben als de DE en BE varianten.

Erg benieuwd naar de prijzen van die cracker fountain, kometenbomben en goldfunken. Al maakt het eigenlijk niet uit want ik koop ze toch wel :bonk:

Al een idee wanneer ze op de site komen Ramon? Want ik zie ze er nog niet tussen staan, ook niet op de reguliere site

Ik kreeg opeens een mailtje over de bestelling op vuurwerklandfreaks.nl dat de status is gewijzigd, maar zover ik kon zien is er niks bijzonders aan de hand. Meer mensen zo'n mailtje gehad?

Klopt! Deze 9 items zullen dit jaar nog leverbaar zijn. Er zal z.s.m. meer informatie over verkrijgbaarheid komen. :)

Ik kreeg opeens een mailtje over de bestelling op vuurwerklandfreaks.nl dat de status is gewijzigd, maar zover ik kon zien is er niks bijzonders aan de hand. Meer mensen zo'n mailtje gehad?

Niks aan de hand hoor, dan hebben we je order verwerkt in ons 'voorraad/afhaalsysteem' en veranderd hierdoor de status. Vandaag zijn bijna alle Vuurwerklandfreaks orders hierin omgezet vandaar dat je hier een automatische email over ontvangen hebt. :)

Komen die Funke artikelen ook op de freaksite Ramon? Of valt er wat te regelen buiten de freaksite om? Zitten erg mooie spullen bij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan