[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om 22:55 nog mijn bestelling op wezen halen bij Breda Vuurwerk. Top service en verliep soepel. Breda Vuurwerk bedankt voor de gratis producten n.a.v. Freakmiddag! Popcorn van Vulcan ziet er zeer goed uit dus ben benieuwd. Zeker tot volgend jaar!

Tijdens freaknacht om 00:00 geweest. Leek behoorlijk druk te zijn, zodra binnen liep alles netjes door. Werd drinken-bier aangeboden tijdens het wachten. Nette showroom ook. Bestelling werd nog zorgvuldig gecontroleerd, 1 cake ontbrak en werd direct gepakt! Binnen 30 minuten weer buiten met het vuurwerk. Hebben het super in orde, volgend jaar weer. Klasse!

Bedankt voor de lovende reacties, guys!

Super fijn om te zien dat we dit jaar én meer en grotere freakorders ontvingen én dat onze nieuwe logistieke systeem/indeling ervoor heeft gezorgd dat iedereen vlot is geholpen.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid! Wij gaan ons opmaken voor het volgende freakuitgiftemoment!

Was 28/11 om 22:30 aan de beurt. Grote bestelling was binnen 15 minuten gecontroleerd en ingeladen. Iedereen een goed uiteinde gewenst en weer een uurtje terugrijden naar huis. Is volgens mij 4e jaar op rij dat ik hier kom en heb daar zeker geen spijt van. Bij deze wens ik nogmaals alle medewerkers van Bredavuurwerk een goed uiteinde. Dit geldt natuurlijk ook voor alle forumleden.

Aan de vriendelijkheid van het personeel heeft het niet gelegen. Maar ik eindig met gemengde gevoelens. Van mijn bescheiden bestelling ontbraken:
- 2× Delicious Thunder
- 1* Panic
- de gratis Crown Mix
- 1* Double Demolition, deze was er echter zo weer bijgehaald.
Deze order is in januari geplaatst, betrof restvoorraad en toch niet compleet.

Voor de Crown Mix de Roman Renagades gekregen. Nu is het een gratis cake, maar een 25mm 500 grammer vervangen door een 20 mm 333 grammer? Heb nu spijt dat ik in de winkel niet heb gecheckt wat ik mee kreeg. Voor de andere producten maar mijn geld terug gevraagd.

Het is een prachtige winkel met een breed assortiment en het personeel werkt als een goed geoliede machine. Maar voor mij teveel missers om de rit naar het zuiden te rechtvaardigen.

Zo weer terug van een ritje na vuurwerk breda. Weer top geholpen. Binnen 10 min had ik alles. Toppie weer.

Ook vannacht onze bestelling opgehaald.
Bij ontvangst gelijk bakkie koffie en in die tussen tijd werd de bestelling geregeld.
Top geregeld en met 10 min weer weg.
Breda vuurwerk tot volgend jaar.

Vannacht hier mijn bestelling opgehaalt. Super georganiseerd! Koffie bij binnenkomst, daarna inladen. 1 van de 3 Junks ontbrak en we kozen voor een tegoedbon. In de winkel wat uitgezocht en toen weer snel op weg naar huis.

Bedankt voor de mooie aanbiedingen dit jaar en de service uiteraard!
Supervriendelijk personeel en fijn om lekker buiten in te laden.
Was even de weg kwijt want moest van de showroom naar de afhaalbalie ernaast en werd terug naar de winkel gestuurd voor mijn bestelling die buiten afgehaald mocht worden. Siert deze winkel ook wel dat 4 man voor je aan het uitzoeken is waar de bestelling is. Dus niks op aan te merken.
Ik wens jullie nog een mooie anderhalve dag verkoop en een fijne jaarwisseling!
Topwinkel wat mij betreft met een hart richting de liefhebbers.

Aan de vriendelijkheid van het personeel heeft het niet gelegen. Maar ik eindig met gemengde gevoelens. Van mijn bescheiden bestelling ontbraken:
- 2× Delicious Thunder
- 1* Panic
- de gratis Crown Mix
- 1* Double Demolition, deze was er echter zo weer bijgehaald.
Deze order is in januari geplaatst, betrof restvoorraad en toch niet compleet.

Voor de Crown Mix de Roman Renagades gekregen. Nu is het een gratis cake, maar een 25mm 500 grammer vervangen door een 20 mm 333 grammer? Heb nu spijt dat ik in de winkel niet heb gecheckt wat ik mee kreeg. Voor de andere producten maar mijn geld terug gevraagd.

Het is een prachtige winkel met een breed assortiment en het personeel werkt als een goed geoliede machine. Maar voor mij teveel missers om de rit naar het zuiden te rechtvaardigen.
Beetje hetzelfde verhaal. Maar kreeg zonder mopperen een andere vervanger.
Toch een beetje een naar gevoel hieraan overgehouden. 2e keer in januari hier iets besteld en dan nog naast producten grijpen. Ze geven het voorraadsysteem de schuld dus ga ik er vanuit dat dit de eerstvolgende keer niet meer gebeurt

Verder vond ik dat het veel soepeler liep dan vorig jaar. Voelde ook meer rust bij het personeel. En natuurlijk het praatje en een pilsje erbij. Tot misschien volgend jaar!

Kom hier al 3 jaar en ieder jaar is het goed geregeld!
Zeer tevreden over deze winkel. Alles word met je gecontroleerd.

Op de offerte hadden wij aangegeven een Decibel te willen.
Achteraf was deze niet te vinden op de bon maar we hadden er wel voor betaald..
Vandaag het verhaal uitgelegd en binnen 5 minuten was de Decibel er voor ons.
Even tekenen en prettige jaarwisseling gewenst. Toppie :thumbsup:

Beetje hetzelfde verhaal. Maar kreeg zonder mopperen een andere vervanger.
Toch een beetje een naar gevoel hieraan overgehouden. 2e keer in januari hier iets besteld en dan nog naast producten grijpen. Ze geven het voorraadsysteem de schuld dus ga ik er vanuit dat dit de eerstvolgende keer niet meer gebeurt

Verder vond ik dat het veel soepeler liep dan vorig jaar. Voelde ook meer rust bij het personeel. En natuurlijk het praatje en een pilsje erbij. Tot misschien volgend jaar!

zelfde verhaal, heb moeten smeken voor een normale vervanger van de crown mix (ik begrijp dat het een gratis pot was maar zet dan niet de naam erbij volgende keer)
blijkbaar was het voorgaande jaren zo slecht dat iedereen nu super positief is ofzo.
voor mij was deze winkel van de 7 winkels die ik bezocht heb de slechtste.

Ik was zeer tevreden weer!
En een 100% score.
Alleen een compound was er niet die ik via de normale website had besteld, bleek dat die überhaupt pas later binnen kwam en dat ik die dus niet mee kon nemen bij ophalen. Maar dat lag niet aan bredavuurwerk.
Snelle afhandeling, mooie prijs en een goed assortiment.

Alleen degene die iedereen luc/luuk noemde, die ook continu aanwezig was en dus degene met verstand van zaken, was erg chagrijnig. Vroeg me af of wij iets verkeerd deden haha!
Andere jaren altijd de aardigste verkoper in de winkel.

Ik was zeer tevreden weer!
En een 100% score.
Alleen een compound was er niet die ik via de normale website had besteld, bleek dat die überhaupt pas later binnen kwam en dat ik die dus niet mee kon nemen bij ophalen. Maar dat lag niet aan bredavuurwerk.
Snelle afhandeling, mooie prijs en een goed assortiment.

Alleen degene die iedereen luc/luuk noemde, die ook continu aanwezig was en dus degene met verstand van zaken, was erg chagrijnig. Vroeg me af of wij iets verkeerd deden haha!
Andere jaren altijd de aardigste verkoper in de winkel.

Dat is toch geen 100% score als er iets mist?

Ook in de nacht mijn freakbestelling opgehaald. En kan enkel zeggen dat het echt mega goed geregeld was! Sfeervol ook! M'n bestelling zat al compleet in de auto voordat m'n bakje koffie voldoende was afgekoeld om te drinken:p

Super goede ervaring!

Ik had Breda afgelopen jaar juist bewust links laten liggen, omdat het voorgaande jaren nogal matig verliep tijdens het afhalen... Zo te lezen hebben ze dit seizoen echt flink geïnvesteerd in het verbeteren van de kritiekpunten. Mooi om te zien. Misschien dan eind 2020 toch weer eens bezoeken. :thumbsup:

Hier tijdens de eerste nacht mijn januari bestelling opgehaald.
twee setjes Mega 3 ontbraken, maar die waren er zo bij gepakt.
Prima vuurwerk voor prima prijzen. Fijne zaak zo.

Ben benieuwd of en wanneer ze dit jaar de outlet open knallen? Vorig jaar was het de 13e meen ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan