nederlandsvuurwerk
VWC lid
It's all in the nameHeb je toevallig ook foto’s gemaakt van de verrassingspakketten? Ben heel benieuwd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
It's all in the nameHeb je toevallig ook foto’s gemaakt van de verrassingspakketten? Ben heel benieuwd![]()
Heb je toevallig ook foto’s gemaakt van de verrassingspakketten? Ben heel benieuwd![]()
Snap ik! Ben alleen benieuwd hoeveel ruimte het in beslag neemt in mijn auto, aangezien er naast het verrassingspakket nog een aantal bestellingen bij moeten in de autoNee dat leek me niet zo leuk voor de Jongens van Bredavuurwerk.![]()
Vandaag bestelling opgehaald. Alles ging gesmeerd. Thuis aangekomen zie ik tot mijn verbazing de 1 minuten pyro show in mijn auto liggen. In plaats van de Breda Countdown. Verschil is 20mm ipv 30mm en geen 2 kg kruit maar 1.5kg. Hoe ga ik dit oplossen? Zou ik het misschien morgen kunnen omruilen?
Dan ga ik morgen even kijken. Bedankt voor de snelle reactie. Nu even slapen.De bredabox is een omlabeling inderdaad. De doos van de one minute is niet correct. Haal de doos er maar eens vanaf er zit wel degelijk een 30 mm compound in. En volgens broekhoff zit er ook zeker 2 kilo in. Geen zorgen.![]()