[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fijne kerst! Geniet van deze mooie dagen. Even een kleine mededeling.

Tijdens de freakafhaalmomenten kun je ook orders van onze reguliere site en Mania website afhalen. Ze liggen echter nog niet klaar bij jullie bestellingen. Nadat je je freakbestelling hebt ingeladen kun je daarna de orders van de reguliere website en vuurwerkmania site afhalen.

We verwachten dat iedereen begrijpt dat het onmogelijk is om wachttijden volledig te voorkomen. We doen onze stinkende best om alles zo vlekkeloos als mogelijk is te laten verlopen.

Eerder komen dan je afhaalblok heeft geen zin. We checken je aanwezigheid pas af als je blok is ingegaan. In de nacht zijn we alleen open voor afhalen. En om de logistiek goed te laten verlopen kun je niet eerder dan je afhaaltijd het terrein op rijden. Helaas moeten we deze regel instellen omdat meer dan 40% te vroeg kwam en daardoor liepen de afhaalblokken door de war.

We hebben er in ieder geval al weer veel zin in. Nu eerst lekker kerst vieren.

Heel veel plezier allemaal vannacht in Breda bij de freaknacht. er wordt keihard gewerkt, geniet er van en heb geduld als het nodig is.

Groetuh!!!

Super geregeld heren, het was gezellig druk maar alles liep op rolletjes en natuurlijk mijn super dikke prijs opgehaald een mooie Evo Bomber!! :handsup:

Heerlijk! Top club dit. Ik was er om 01:29 en om 01:38 met een volle auto, een bakkie (vieze)koffie en een praatje met Rolf weer de deur uit. Bedankt en succes nog de komende dagen!

Top geregeld dit jaar. Het was ook beduidend minder druk dan anders, in de positieve zin. Nu had ik vorig jaar mijn artikelen ook relatief vlot (toen wel een veel kleinere bestelling), maar het was toch vervelend dat mensen niet kwamen afhalen tijdens hun afhaalslot, het kot stond toen vol, en je zag aardig wat geïrriteerde mensen. Waar ik me persoonlijk vooral aan ergerde was één gast met z’n 3 matties die stond op te scheppen dat hij eigenlijk veel later moest ophalen en daar geen zin in had, en dat zijn maatjes, allen zonder bestelling, één voor één losse bestellingen stonden te doen aan de balies voor freak bestellingen. Stelletje vervelio’s.

Maar goed dat was vorig jaar, dit jaar niets van dat. Alleen maar lof! Tot de volgende.

Was inderdaad top geregeld, parkeerwacht, drankje bij binnenkomst, super snel geholpen en bestelling tot aan de auto gebracht.
Bedankt Bredavuurwerk voor de goede service!

P.S. is een bon voor een gratis popcorn fountain volgend jaar ook nog geldig? lol :bonk:

Vandaag bestelling opgehaald. Alles ging gesmeerd. Thuis aangekomen zie ik tot mijn verbazing de 1 minuten pyro show in mijn auto liggen. In plaats van de Breda Countdown. Verschil is 20mm ipv 30mm en geen 2 kg kruit maar 1.5kg. Hoe ga ik dit oplossen? Zou ik het misschien morgen kunnen omruilen?

Vandaag bestelling opgehaald. Alles ging gesmeerd. Thuis aangekomen zie ik tot mijn verbazing de 1 minuten pyro show in mijn auto liggen. In plaats van de Breda Countdown. Verschil is 20mm ipv 30mm en geen 2 kg kruit maar 1.5kg. Hoe ga ik dit oplossen? Zou ik het misschien morgen kunnen omruilen?

Bij mij ook!. Hoort dit Zo?

De bredabox is een omlabeling inderdaad. De doos van de one minute is niet correct. Haal de doos er maar eens vanaf er zit wel degelijk een 30 mm compound in. En volgens broekhoff zit er ook zeker 2 kilo in. Geen zorgen. :)

De bredabox is een omlabeling inderdaad. De doos van de one minute is niet correct. Haal de doos er maar eens vanaf er zit wel degelijk een 30 mm compound in. En volgens broekhoff zit er ook zeker 2 kilo in. Geen zorgen. :)
Dan ga ik morgen even kijken. Bedankt voor de snelle reactie. Nu even slapen.

Vanacht onze buit wezen ophalen met eeb paar autos dikke rolkar vol!
Maar stond gewoon binnen 15min weer buiten het terrein!!..
Eerste keer voor ons hier en zeker niet dr laatste! Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan