[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoppa, op de valreep (ja, het is 31 aug.) mijn (eerste) bescheiden bestelling gedaan in de outlet. Ik ben beniewd we nog mogen verwachten qua acties nu de freak periode aanbreekt.

:handsup::holland::holland::handsup:

Jammer genoeg komt de freaksite waarschijnlijk pas later online. Vorig jaar 2 oktober en jaar ervoor zelfs 29 oktober.

Ben ik de enige die vindt dat BredaVuurwerk hier al meerdere jaren een 'kans' laat liggen? In die zin, ik heb mijn assortiment al grotendeels bij elkaar gesprokkeld als deze freaksite online gaat...

Laatst bewerkt:
Je zou zeggen van wel. Ik heb vaak ook al veel besteld als ze online gaan.
Echter als ik kijk naar het assortiment van afgelopen jaren en hoe belachelijk druk het was.... doen ze toch iets goed haha.
Ik zou ze ook liever 1 sept. Weer online zien gaan met hun freaksite maarja

Zeker. Ikzelf wacht wel gewoon tot de freaksite online komt voordat ik bij andere winkels ga bestellen (niet altijd even makkelijk want soms jeuken me vingers). Maar kan begrijpen dat er mensen zijn die niet willen/kunnen wachten tot oktober. Het aanbod is meestal het wachten waard dus dat maakt het wel weer goed :D

Klopt, ze doen absoluut veel goed, maar ik geef graag ongevraagde tips, te gebruiken bij het streven naar perfectie.

Vorig jaar tussen was het er tussen 2:00 en 3:00 overigens niet zo druk, dus er is nog ruimte om die extra 'septemberklanten' snel aan hun vuurwerk te helpen.

Dat is waar natuurlijk. Ik zelf kan helaas nooit op rustige tijdstippen ivm werk. Streven maar perfectie is natuurlijk goed maar soms niet haalbaar met de riemen (werknemers) die je hebt. Het is toch erg aanpoten haha

Kunnen we binnenkort al info verwachten omtrent de freaksite, BredaVuurwerk? Kan niet wachten :angel:

Toch jammer dat er soms niet ff een berichtje van hun kant kom, aangezien een groot gedeelte graag ze geld er wil besteden haha

Wetende dat ze van de zomer al op Insta met een teaser kwamen, van de nieuwe Evo lijn. Vermoed ik dat ze na die demo pas online komen met nieuwe freaksite. Dus wat zal het zijn, laatste weekend september? Eerste week oktober, zo iets?

Wetende dat ze van de zomer al op Insta met een teaser kwamen, van de nieuwe Evo lijn. Vermoed ik dat ze na die demo pas online komen met nieuwe freaksite. Dus wat zal het zijn, laatste weekend september? Eerste week oktober, zo iets?
Jouw vermoeden is helemaal juist. Sprak ze van de week en ze wachten eerst de Evo demo af. De freaksite zal eind sept/begin okt dan live gaan.

Sames. Kan niet wachten... eerlijk gezegd is dat letterlijk zo. Al weer meerdere bestellingen gedaan voor breda online komt.
Ondanks dat het mn favo winkel is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan