[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
eerste jaar breda voor mij! ik ben benieuwd....
kon die 9 tropical night toch niet laten staan

Laatst bewerkt:
Ik had precies hetzelfde. Uiteindelijk iets anders uitgekozen en besteld. Kijk ik later staat alles er weer..... maargoed gegaan voor plan b voor nu

Ach zo erg is het ook weer niet, de Something Different komt vast nog wel binnen dit jaar, kan me niet voorstellen dat Wolff de gehele 2018 batch al verkocht heeft, niet bepaald het populairste product van 2018 geweest. Was alleen leuk geweest voor staffel 3 ;)

man man wat een drukte. Maar ik heb ondanks er steeds dingen uit mn winkelwagen voor mn neus weg werden gesnoept, heerlijk kunnen shoppen.

Jongens,

Bedankt voor de lekkere chaos. We hadden absoluut niet verwacht dat we met de piek meer dan 250 unieke bezoekers op de website hadden. :)

Onze telefoons rinkelde aan een stuk door evenals de reacties hier, in de mail en via PM. We proberen alles vandaag nog af te handelen!

Wat betreft de voorraden. We gaan zaken zoals de Transbomber zeker toevoegen evenals meer Something Different. Wel verkopen we eerst wat in onze bunkers ligt + wat al hebben besteld. Over een week of 2 volgen de eerste aanvullingen. :)

Iedereen bedankt voor de interesse en de bestellingen.

Ondanks er meerdere producten voor mn neus zijn weggekaapt een leuk rijtje producten besteld o.a. de Limited Edition 3 van Evo voor 50,-

Eerste bestelling geplaatst. oa. Blinking Sky net besteld:p En ook Baron Samedi, ben benieuwd naar die toffe verpakking.

Ze komen vast wel weer terug in assortiment neem ik aan de blinking sky :)

Hmm... je moet meteen betalen nu zie ik met IDEAL.. moet wachten op mijn salaris.
Voorheen kon je toch binnen x dagen overmaken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan