[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een domme vraag dan? Waar moet ik nu kijken? Op de outletsite van Breda vuurwerk of de normale ??Ik wil graag orders samengevoegd hebben met een eerdere bestelling.

De outlet gaat meestal dicht als de freaksite online komt. Samenvoegen van bestellingen is een paar posts terug uitgelegd, is een extra tijdsblok voor.

Zal vast weer een goed assortiment met prima prijzen worden, toch staan er nu wat dingen in de outlet met "vreemde" prijzen. Transbomber voor 99,95... Maargoed dat hoeft natuurlijk niet de prijs op de freaksite te worden...

Al bieden we 'm voor 100 aan! Dan is het nog steeds een mooie bak en een meer dan gezonde prijs om te vragen! ;) Staat je een prijs niet aan! Dan hoef je het natuurlijk niet te kopen! :)

Al bieden we 'm voor 100 aan! Dan is het nog steeds een mooie bak en een meer dan gezonde prijs om te vragen! ;) Staat je een prijs niet aan! Dan hoef je het natuurlijk niet te kopen! :)

En zo is het, hou op schei uit met het zeuren over prijzen bij winkels met deze reputatie en wat ze elk jaar weer waarmaken voor de freaks!

Pfoe, lange tenen vandaag? Het staat jullie inderdaad vrij te vragen wat jullie willen en ons vrij om iets te kopen of niet. Viel me gewoon op dat die nu niet 75 euro kost. Daar boden jullie hem eerder altijd voor aan volgens mij en de rest (andere winkels) ook. Maar verder no hard feelings hoor!

De outlet gaat meestal dicht als de freaksite online komt. Samenvoegen van bestellingen is een paar posts terug uitgelegd, is een extra tijdsblok voor.

Yes! Kies dan gelijk op de freaksite het extra order blok van jouw afhaaldag!

Door deze post werd ik een beetje in verwarring gebracht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan