[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Karton Junk staat er op zie ik.

Edit: ook de Thunderking cake(Karton) voor 175. staat alleen uitverkocht bij. Ze zijn er waarschijnlijk mee bezig.

de valk Ti Thunder 2017 versie mooi zo laten;)
ik vond hem beter dan de 2016 versie.
en de crackling mine boeit mij niet echt.
smaken verschillen, maar ik hoop niet dat hij WEER aangepast wordt...

Heb hem beide achter elkaar afgeschoten.... die wil je echt wel weer als van ouds hebben.

Leuke prijzen !! Zena revolution , zena mayhem en valk super9-19 besteld . Weet iemand of de valk 9-19 wat is toevallig ??

had afgelopen oud en nieuw ook de 9-19 was erst nogal sceptisch omdat ik de ccakes nogal klein vond , maar heb mijn mening heel snel bijgesteld want het viel me honderd procent mee prima stookvoer voor dat geld

Hè nou eens een vraag naar jullie
Wij kunnen tot een bepaald aantal artikelen / kruit / mm/ schots /enz laten maken
Wat zijn jullie ideeen hier over
Laat maar eens horen echte toppers zijn we naar op zoek
De aantallen zijn voor ons geen probleem
Mvg
Rene

Een cake/cakebox/doorlontcake met rauwe fluiters en hummers en aan het einde ti/salute.

Ook maar even 2 Karton Secret S, 1 Karton D Thunder en 2 Karton hallucinator besteld. en 10 mtr Quick fuse haha:wink:

Hè nou eens een vraag naar jullie
Wij kunnen tot een bepaald aantal artikelen / kruit / mm/ schots /enz laten maken
Wat zijn jullie ideeen hier over
Laat maar eens horen echte toppers zijn we naar op zoek
De aantallen zijn voor ons geen probleem
Mvg
Rene

Ik vond de thunderstruck van hardix super. Misschien om deze na te maken?

Even een vraagje aan iemand van de winkel, komen er ook nog losse cakes op te staan of zal dat dit jaar alleen op de "normale" site komen?

Mvg

En nog een andere vraag aan Reva: komen er nog andere cakeboxen op de site of moeten wij het hiermee voorlopig doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan