[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn ook enkele andere cakeboxen toegevoegd. Onder andere de Event eclipse box. Kan hier niks over vinden, eigen import?

Bedenk me nu dat wanneer ik wat evo single shots bestel de wachttijd erg lang is aan de zijkant voor een paar dingen.

Er zijn ook enkele andere cakeboxen toegevoegd. Onder andere de Event eclipse box. Kan hier niks over vinden, eigen import?

De Event Eclipse hadden ze in 2016 ook al dat was toen een box die je kon krijgen via de actie van de plaatselijke Jumbo.

Maar als je op dat product klikt dan krijg je het filmpje van de RVW665 Bone Breaker.

Jeeeeuh! er word eindelijk geupdate! inderdaad tot nu toe prima prijzen voor de producten. ben benieuwd wat er nog meer bij komt.

Staan weer wat nieuwe producten op zie ik waaronder nieuwe valk dozen. 30mm maximaal gevuld voor hele scherpe prijzen! Ben benieuwd of daar nog beelden van komen.

Benieuwd naar de beelden van de nieuwe valk boxen.
Tevens zie ik hun nieuwe 25 shots ass nog niet erop staan. daar toch ook heel benieuwd naar.

Ik krijg het idee dat die valk 30mm 500gr de tsunami box cakes zijn. Dat verklaart ook die prijs. Rubro heeft niet zoveel 20s 30mm

Op dit moment zijn ze heel druk bezig om de site te vullen en alles weer uptodate te maken dus heb geduld aub , alles komt goed .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan