Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben vooral benieuwd of er komende dagen wederom een kortlopende 25% extra openingskortingsactie komt, zoals ook eind september vorig jaar plots aangekondigd werd.
![]()
Ik heb inmiddels ook een bestelling geplaatst! Nu maar hopen dat er geen openingsactie komt..
Althans, kijkend naar mijn eigenbelang. Wel voor andere kopers![]()
Paar weken geleden via PM gevraagd of de nieuwe evo producten online komen en of er ook nog een freakactie komt. Ze waren er druk mee bezig, dus verwacht het nog wel eigenlijk..![]()
Het is ook pas 1 oktober he. actie uit 2016 met 20% korting geloof ik was in november..
heb het idee dat de kruitstress dit jaar vroeg is begonnenin iedergeval bij mij wel
![]()
Paar weken geleden via PM gevraagd of de nieuwe evo producten online komen en of er ook nog een freakactie komt. Ze waren er druk mee bezig, dus verwacht het nog wel eigenlijk..![]()
Het is ook pas 1 oktober he. actie uit 2016 met 20% korting geloof ik was in november..
heb het idee dat de kruitstress dit jaar vroeg is begonnenin iedergeval bij mij wel
![]()
Perfect! de site word steeds verder gevuld. vermoed zodra dat klaar is er hopelijk een openingsactie komt.
We zijn online met vuurwerkperdoos.
Dit jaar geen kortings actie maar direct scherpe prijzen.
We geven wel een week lang gratis vuurwerk .
We zijn online met vuurwerkperdoos.
Dit jaar geen kortings actie maar direct scherpe prijzen.
We geven wel een week lang gratis vuurwerk .
En dat in combinatie met een winactie of.....
De bestelling voor de losse cakes gaan via onze normale site.
Hier zal rond half november een openings actie voor komen.
iedereen die besteld heeft op vpd zal een kortings code ontvangen om zo je bestelling compleet te maken.
Daar zijn ze mee bezig kan nog wel even duren.
Maar het zijn toppers.
Waar kun je ze ongeveer mee vergelijken qua grootte en uitwerking, met de big 19 ?