[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen er nog combideals op te staan? Zou dit graag weten voordat ik bestellingen ga plaatsen namelijk.

En kunnen vragen mbt bestellingen ook via PM aan reva gestuurd worden? Heb namelijk nog geen reactie , paar dagen terug al PM gestuurd naar reva.

Ik zit ook nog steeds te wachten om een bestelling te doen, vraag me af wanneer er MEER afhaaltijden komen. 6 uur s'ochtends ga ik niet redden, moet om 11 daar in de buurt zijn.

Niet dat ik weer van alles misloop straks, nog geen bericht op me mail helaas

Ik zit ook nog steeds te wachten om een bestelling te doen, vraag me af wanneer er MEER afhaaltijden komen. 6 uur s'ochtends ga ik niet redden, moet om 11 daar in de buurt zijn.

Niet dat ik weer van alles misloop straks, nog geen bericht op me mail helaas

Gewoon bestellen, er valt altijd wel iets te regelen.

Ik ben vooral benieuwd of er komende dagen wederom een kortlopende 25% extra openingskortingsactie komt, zoals ook eind september vorig jaar plots aangekondigd werd.

:droolthum

zou toch heerlijk zijn! en mocht het niet zo zijn gewoon rustig afwachten tot men aangeeft dat de site open is. volgens mij kan je altijd meerdere afhaaltijden kiezen namelijk.

Gewoon bestellen, er valt altijd wel iets te regelen.

Dat was ook mijn 1e idee, maar vertrouw dat niet gezien de regels die valk in de startpost heeft staan

De spelregels:

Geplaatste bestellingen kunnen niet meer gewijzigd of aangepast worden.
Bestellingen kunnen alleen worden opgehaald in de daarvoor bestemde blokuren.
Bestellingen met verschillende blokuren kunnen niet worden samengevoegd.

Thanks, heb zojuist de bestelling de deur uit gedaan. Zal er vanavond nog een extra mailtje uit doen om te vragen of de tijd veranderd kan worden. Kon toch niet wachten, al teveel misgelopen dit jaar door die fout:angel:

gewoon REVA binnenkort ff bellen is er altijd wel wat te regelen

Thanks, heb zojuist de bestelling de deur uit gedaan. Zal er vanavond nog een extra mailtje uit doen om te vragen of de tijd veranderd kan worden. Kon toch niet wachten, al teveel misgelopen dit jaar door die fout:angel:

Hoop niet voor je dat ze nu dan met een openingsaanbieding zoals vorig jaar komen!

Voor mijzelf en de rest hoop ik het natuurlijk van harte :)

Ik heb ook gewoon besteld. Zou jammer zijn als er nu een openings aanbieding zou komen. Maar goed ik wil waarschijnlijk ook alleen nog maar 1 hele dikke bak en de rest nog wat losse cakes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een mooie aanbiedingen weer, nog ff wachten tot de site compleet is en dan slaan we weer toe hehe. Ohja een tip voor de mensen die contact willen je kan ook de normale mail van het bedrijf proberen deze beantwoorden ze ook voor vuurwerkgerelateerde vragen
[email protected]

Ik vraag me ook af of er nog een openingsaanbieding komt. Vorig jaar werden de producten die januari/augustus op de site stonden veranderd naar hun oude prijs en toen kwam er de drie dol dwaze dagen. Vergeet Black Friday trouwens niet in november die had je ook nog ;) En het geldt alleen op cakeboxen zover ik weet.

Denk niet dat het heel veel uitmaakt qua prijs, of weet iig bijna zeker dat de eccentric shots en de tsunami box niet goedkoper gaan worden. Dingen als big19 wel misschien, maargoed vind ik al een mooie prijspakker:) Wou puur die tsunamibox niet mislopen voor deze prijs:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan