[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update Vuurwerkcentrum Brabant.

Website

Zojuist hebben we contact gehad met vuurwerkcloud.
De updates zijn gelukkig weer achter de rug!!!
Dat betekend dat we weer in het systeem kunnen en onze voorbereidingen verder kunnen gaan treffen.

De site zal nog enkele dagen wat trager zijn dan normaal maar die moet in de loop van enkele dagen weer helemaal in orde zijn.
Wel kan alles gewoon worden besteld gelukkig.

Weekdeals

Door al het ongemak van de afgelopen week zullen wij de weekdeals laten staan tot aanstaande vrijdag 19:00

Broekhoff

Onze actie met Broekhoff gaan we nu in het systeem zetten en proberen we zo snel als mogelijk ook weer online te zetten. Wanneer deze online staat zullen we dat zeker hier melden.
Hou onze site ook in de gaten.

Design Website

De komende tijd zullen wij ook aan de slag gaan met onze uitstraling van de website en zullen wij het her en der wat gaan aanpassen zodat alles wat beter en overzichtelijker te vinden gaan zijn.

lekker bezig vcb zie dat broekhoff erbij komt in de actie nu
kun je ook open fire toevoegen aan de site als je nu toch nezig bent haha

lekker bezig vcb zie dat broekhoff erbij komt in de actie nu
kun je ook open fire toevoegen aan de site als je nu toch nezig bent haha

Ja Broekhoff komt erbij en enkel in de Outlet. Beperkte voorraad en OP = OP!

Had graag de open fire voor je op de site gezet maar ik ben nog in afwachting op de lijst.
Ik zal je een PM sturen als ik hem op de site kan plaatsen. :wink:

De Terminator in de outlet ziet er goed uit! Alleen de 240 shots kloppen volgens mij niet. Dat kan ook bijna niet als je de effecten ziet. Ik tel max 35 schoten per cake, dus misschien moet het totaal 140 schoten zijn. Ik denk met 25mm tubes?

De Terminator in de outlet ziet er goed uit! Alleen de 240 shots kloppen volgens mij niet. Dat kan ook bijna niet als je de effecten ziet. Ik tel max 35 schoten per cake, dus misschien moet het totaal 140 schoten zijn. Ik denk met 25mm tubes?

Dit is zoals Broekhoff dit zelf aangeeft, ook in hun productvideo ;)

Die scorpione is wel bruut, helemaal als je het fimpje van Raider ziet. Net snel besteld die topper

Dit is zoals Broekhoff dit zelf aangeeft, ook in hun productvideo ;)

Hier is iets misgegaan in het frame van de video. Deze box bevat 142 schoten! Wij passen de film zsm aan en zetten de juiste op ons YouTube kanaal.

Groeten,
Broekhoff.

Hier is iets misgegaan in het frame van de video. Deze box bevat 142 schoten! Wij passen de film zsm aan en zetten de juiste op ons YouTube kanaal.

Groeten,
Broekhoff.

Dank voor het antwoord Broekhoff!

142 schoten! Prima box.

Van 179,99 NU VOOR 95,00 OP = OP !!

Trouwens, wanneer je je mandje vult en iets wilt verwijderen lukt dit vaak helemaal niet. Je moet heel lang wachten en als je geluk hebt dan is er één item verwijderd. Heb even een test gedaan met een stuk of 10 producten. Ik krijg ze nu iig niet allemaal tegelijk eruit, na 15 minuten heb ik er pas 3 eruit gekregen. Ik kan mij indenken dat er mensen zijn die dan afhaken door frustratie. Misschien kun je dit zelf testen en aan je beheerder doorgeven? :)

Thanks voor het doorgeven.

Ondertussen is het doorgegeven aan de ICT-er.
Bij mij werkt het wel iets sneller, maar nog niet optimaal.

We proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Bestellen gaat overigens zonder probleem.

Ik had hetzelfde probleem, sterker nog als je het aantal van 1 aanpast naar een hoger aantal wordt het product verwijderd uit je mandje. Verwijderen was inderdaad ook heel traag

Mocht het bestellen niet lukken, stuur me dan even een PM met je naam, adres, email, wat je wilt en de aantallen.
Dan ga ik ze voor je reserveren en haal ik het van de voorraad af.
Betaling regelen we dan later deze week, wanneer de site beter werkt.

Onze site is weer online.

Bekijk bijlage 39421
Bekijk bijlage 39422

Profiteer nog van onze weekdeals tot zondag 7 oktober!
De site is online maar door onderhoud kunnen we achter de schermen nog niet aan de slag.
Hierdoor loopt de actie iets langer door.
Bestellen levert verder geen probleem op.

NOG 2 DAGEN GELDIG

Door het niet helemaal soepel lopen van onze website zijn deze weekdeals geldig tot vrijdag 12 Oktorber 19:00 !!

https://www.vuurwerkcentrumbrabant.nl/assortiment/Week-deals!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan