[WINNAAR 2017] Beste CAKEBOX van 2017!

- Rubro Transbomber (2016) (had dit jaar voor het eerst een cakebox, en gelijk de goeie, de hele straat stond te juichen)

We hebben al ontzettend veel stemmen binnen gekregen op de 4 polls, maar hierbij nog even een herinnering; Heb jij nog niet gestemd?! Doe dat dan snel en maak kans op een geweldige vuurwerkprijs!Stemmen kan nog maar 2 dagen, namelijk t/m 31 januari.

Oké, nog eventjes gauw stemmen.

De beste cakebox van dit jaar was natuurlijk weer de cruel traction. Ik heb hem al vier jaar en elk jaar sta ik er weer versteld van.

Ik heb afgelopen jaar toch heel wat boxen gezien, wat allerlei merken. Van mezelf, van stookmaten, bij demo's... en vaak ook alleen maar op film. Toch is er voor mij één box die er echt uitspringt. Die ene box die gewoon "klopt". Andere boxen waren overhyped, te standaard voor mij in effecten, of gewoon het geld niet waard. Juist nu ik de filmpjes terugkijk van de andere kanshebbers, zie ik toch dat die mij niet kunnen overtuigen (bv. Jackhammer en Red Maroon).

Ik kies daarom voor Serenity van Evolution. Een tweede keuze wil ik niet invullen: ik vind dat een tweede optie voor mij altijd te ver onder mijn nummer 1 keuze zou staan. Daarom slechts één box als mijn antwoord :)

Als eerst ga ik voor een kleine cakebox. Bestaat uit 3 kleine cakes maar het heeft veel meer in zich dan je zou verwachten. Dit is de Display Of Power.
En voor een grotere cakebox ga ik voor de big momma. Blijft een erg mooie ram box met grote en mooie effecten.

Allereerst willen we iedereen hartelijk danken voor het stemmen, want wat zijn er ongekend veel stemmen binnengekomen voor deze poll. Naast het feit dat er ontzettend veel is gestemd, zijn er ook erg veel verschillende cakeboxen genoemd, 137 verschillende cakeboxen om precies te zijn! Ook bij deze poll was het geruime tijd erg spannend, maar op het laatst werd dit toch omgezet in een duidelijke voorsprong van de nummer 1.

De Beste Cakebox van 2017 is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de Transbomber van Rubro Fireworks!

Wij feliciteren Rubro Fireworks met deze prijs, fantastisch om deze prijs 2 jaar achter elkaar te kunnen winnen!

Top 10 van 2017:
  1. Transbomber - Rubro Fireworks (106 stemmen)
  2. Serenity - Evolution Fireworks (74 stemmen)
  3. Colorful City - Pangu Fireworks (51 stemmen)
  4. Jackhammer - Wolff Vuurwerk (42 stemmen)
  5. Partyraiser - Vuurwerktotaal (33 stemmen)
  6. Rambam 2.0 - Evolution Fireworks (29 stemmen)
  7. 1.2" Spinnerz 2 Colorz - Vuurwerktotaal (22 stemmen)
  8. Cruel Traction - Wolff Vuurwerk (18 stemmen)
  9. Winternight - Evolution Fireworks (17 stemmen)
  10. Snowstorm - Evolution Fireworks (15 stemmen)

Trofee_Beste_Cakebox 2017.jpg

Gefeliciteerd Rubro!

De transbomber was ook weer geweldig afgelopen jaar. Hij staat voor dit jaar weer in de bestelling!

Rubro gefeliciteerd. Denkt dat een hoop mensen vroeg in het jaar nog de 2016 batch hebben gescoord, ik vond de 2017 batch echt zwaar tegenvallen.

Gefeliciteerd rubro. Opvallend dat in de lijst veel mooie boxen staan meaar dat een rammer wint. Ik jad transbomber ook afgelopen jaar net als de meeste uit de top 10 die hier staan maar ik vond het 1 van mijn slechtste boxen. Kon mij niet bekoren.maar goed smaken verschillen blijkbaar

Back
Bovenaan