[Freakactie 2018] Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdje geleden gevraagd om de Radical Power voor een mooie prijs en nu staat hij er bij, meteen maar een doosje besteld ! En inderdaad Open Fire zou een goeie aanvulling zijn.

ik zie op de site een nieuwe van evolution dreamscape SPLASH wat kunnen we daar van verwachten ?
en komt bij jullie dan misschien de SCREAM QUEEN ook in de verkoop

ik zie op de site een nieuwe van evolution dreamscape SPLASH wat kunnen we daar van verwachten ?
en komt bij jullie dan misschien de SCREAM QUEEN ook in de verkoop

Hoi Smurf,

Ik weet wat de Splash voor cake is maar het is aan Evolution om bekend te maken wat de inhoud van deze cake is. Kleine hint, iets met blauw en rood.
Deze cake gaat zeker komen en staat nu ook met afbeelding in de webshop.
Zodra er meer info is komt dit gelijk online.

Zodra de SCREAM QUEEN vrij wordt gegeven door Evolution dan komt deze natuurlijk in onze webshop.

Hoi Smurf,

Ik weet wat de Splash voor cake is maar het is aan Evolution om bekend te maken wat de inhoud van deze cake is. Kleine hint, iets met blauw en rood.
Deze cake gaat zeker komen en staat nu ook met afbeelding in de webshop.
Zodra er meer info is komt dit gelijk online.

Zodra de SCREAM QUEEN vrij wordt gegeven door Evolution dan komt deze natuurlijk in onze webshop.

erg bedankt voor de uitleg , maar zag al op andere site,s scream queen te staan vandaar de vraag

Prijs van de Super Voodoo box van Vuurwerkmania is niet correct. Staat namelijk op 129,- euro.

Tevens is een losse cake Mount Lu van Pangu in verhouding goedkoper dan wanneer je hier een doos van besteld.

Wanneer ik nog iets zie laat ik het wel weten. :)

Prijs van de Super Voodoo box van Vuurwerkmania is niet correct. Staat namelijk op 129,- euro.

Tevens is een losse cake Mount Lu van Pangu in verhouding goedkoper dan wanneer je hier een doos van besteld.

Wanneer ik nog iets zie laat ik het wel weten. :)

Voodoo box zal de datum van zijn verlopen waardoor deze terug springt in basis prijs.
Ik pas dit vanavond even aan.

Mount Lu is een weekdeal en loopt morgen af.
Profiteer hier nog van.
Hierna is deze alleen in karton voordeel weer voordelig te bestellen.

Dank voor het doorgeven

Onze weekdeal loopt morgen om 12:00 af.
Vergeet niet om deze nog even mee te pakken.
Vanavond zet ik het minimale bestelbedrag op 30 euro zodat iedereen hiervan kan profiteren.

Succes

geld dit ook voor de mystery box .
ander s misschien nog een hint want dit is wel een grote twijfelaar

Hoi Smurf,

De Mystery box telt niet mee met de weekactie en gaat er pas uit als alle 10 de boxen zijn verkocht.

Heb je goed gekeken naar de hints in de kruiswoordpuzzel? Tip :wink::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan