Nitraat12
VWC lid
Komt de nieuwe weekactie nog online?
Helaas komen we er vandaag niet aan toe, druk met leveringen, inrichten van de winkels etc

Morgenvroeg duiken we direct achter de computer voor een nieuwe weekactie

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komt de nieuwe weekactie nog online?
2x de kruitinhoud van de primal instinct! Hopelijk is het geen moeite om met deze compound 2 hoofdlonten te vinden en de 2 boxen tegelijkertijd te laten gaan!
Dat moet geen moeite zijn. Zijn 2 compounds toch?
Ja maar ik hoop dat het ook 2 planken zijn. Dat het niet al samen op 1 plank zit dus.
Helaas komen we er vandaag niet aan toe, druk met leveringen, inrichten van de winkels etc
Morgenvroeg duiken we direct achter de computer voor een nieuwe weekactie![]()
Ben ik de enige die de winkelwagen en orderbevestigingen onoverzichtelijk vind? Het zien van de prijzen/korting is erg warrig, onduidelijk en bestaan ook uit hele lange lijsten. Misschien een idee om volgende jaar een iets duidelijker prijsoverzicht te maken?
Ben ik de enige die de winkelwagen en orderbevestigingen onoverzichtelijk vind? Het zien van de prijzen/korting is erg warrig, onduidelijk en bestaan ook uit hele lange lijsten. Misschien een idee om volgende jaar een iets duidelijker prijsoverzicht te maken?
Ja dat zou mooi zijn. Inderdaad bij de AH ook zo maar goed dat is ook wel even een andere prijsklasse qua producten we bestellen hier online natuurlijk. Overigens online bestellen bij de AH zie je wel degelijk in je winkelwagen netto prijzen.Ik begrijp wat je bedoeld. Dit komt omdat producten naast een standaardprijs ook een tijdelijke actieprijs hebben. Op je kassabon bij de AH krijg je ook onderaan alle bonuskortingen. We noteren het op het lijstje met mogelijke verbeterpunten en zullen in overleg met de programmeurs kijken of hier verbeteringen mogelijk zijn.
Morgenvroeg duiken we direct achter de computer voor een nieuwe weekactie![]()
Ik heb zo’n vermoeden dat er door de drukte geen nieuwe weekactie bij Haulerwijk meer online komt. Ach maakt ook niet zoveel uit, ik heb al overdreven veel![]()
Of de bunkers zijn inmiddels leeg![]()
Mannen door de drukte zullen we hier niet meer actief zijn dit jaar.
Tot de verkoopdagen! Wij gaan druk bezig om jullie bestellingen klaar te makenmocht er tijd zijn tijdens het afhalen meldt even dat je via vuurwerkcrew bij ons bent gekomen! Een praatje met de liefhebbers tijdens het afhalen vinden we altijd gezellig
![]()