[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik de enige die de winkelwagen en orderbevestigingen onoverzichtelijk vind? Het zien van de prijzen/korting is erg warrig, onduidelijk en bestaan ook uit hele lange lijsten. Misschien een idee om volgende jaar een iets duidelijker prijsoverzicht te maken?

Ben ik de enige die de winkelwagen en orderbevestigingen onoverzichtelijk vind? Het zien van de prijzen/korting is erg warrig, onduidelijk en bestaan ook uit hele lange lijsten. Misschien een idee om volgende jaar een iets duidelijker prijsoverzicht te maken?

klopt vind ik ook, het beste is om alleen de actieprijs te laten zien of de daadwerkelijke prijs waarvoor je het koopt dan heb je een beter overzicht.

Zal mij een worst wezen wat er allemaal op de orderbevestiging staat. Zolang je mee krijgt wat je hebt besteld voor die prijs is het goed toch.

Ik begrijp wat je bedoeld. Dit komt omdat producten naast een standaardprijs ook een tijdelijke actieprijs hebben. Op je kassabon bij de AH krijg je ook onderaan alle bonuskortingen. We noteren het op het lijstje met mogelijke verbeterpunten en zullen in overleg met de programmeurs kijken of hier verbeteringen mogelijk zijn.

Ik begrijp wat je bedoeld. Dit komt omdat producten naast een standaardprijs ook een tijdelijke actieprijs hebben. Op je kassabon bij de AH krijg je ook onderaan alle bonuskortingen. We noteren het op het lijstje met mogelijke verbeterpunten en zullen in overleg met de programmeurs kijken of hier verbeteringen mogelijk zijn.
Ja dat zou mooi zijn. Inderdaad bij de AH ook zo maar goed dat is ook wel even een andere prijsklasse qua producten we bestellen hier online natuurlijk. Overigens online bestellen bij de AH zie je wel degelijk in je winkelwagen netto prijzen.
Beter gebruikersgemak is voordelig voor zowel de verkoper als de koper natuurlijk. Voor kopers zoals SamD zal het weinig uitmaken maar andere mensen hechten hier wel weer waarde aan. Het dure luxe product wat vuurwerk is maakt het voor mij hoe duidelijker hoe beter.

Helaas komen we er vandaag niet aan toe, druk met leveringen, inrichten van de winkels etc :D

Morgenvroeg duiken we direct achter de computer voor een nieuwe weekactie :)

Ik heb zo’n vermoeden dat er door de drukte geen nieuwe weekactie bij Haulerwijk meer online komt. Ach maakt ook niet zoveel uit, ik heb al overdreven veel :D

Mannen door de drukte zullen we hier niet meer actief zijn dit jaar.

Tot de verkoopdagen! Wij gaan druk bezig om jullie bestellingen klaar te maken :D mocht er tijd zijn tijdens het afhalen meldt even dat je via vuurwerkcrew bij ons bent gekomen! Een praatje met de liefhebbers tijdens het afhalen vinden we altijd gezellig :D

Voor we niet meer spreken goede jaarwisseling! In januari zijn we terug met een nieuwe freakactie!

Mannen door de drukte zullen we hier niet meer actief zijn dit jaar.

Tot de verkoopdagen! Wij gaan druk bezig om jullie bestellingen klaar te maken :D mocht er tijd zijn tijdens het afhalen meldt even dat je via vuurwerkcrew bij ons bent gekomen! Een praatje met de liefhebbers tijdens het afhalen vinden we altijd gezellig :D

Bedankt voor alle mooie acties dit jaar. Tot de 28e

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan