[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de mensen die de TROPICAL THUNDER STAR BOX XL als Mistery hebben gekocht. Volgensmij is dat gewoon twee keer de Primal Instinct van Rubro.

Allemaal prima. Ik heb hem net gezien dus... zijn 8 cakes in een doos. Waarschijnlijk 2x 4 stuks doorverbonden ja. De skyline on fire bijvoorbeeld heeft ook niet 2 dozen in de overdoos, maar 8 'losse' cakes in de doos, weliswaar op een plankje, dat kon ik bij deze niet zien. Dus nogmaals. Je kijkt erop als 8 losse cakes.

Allemaal prima. Ik heb hem net gezien dus... zijn 8 cakes in een doos. Waarschijnlijk 2x 4 stuks doorverbonden ja. De skyline on fire bijvoorbeeld heeft ook niet 2 dozen in de overdoos, maar 8 'losse' cakes in de doos, weliswaar op een plankje, dat kon ik bij deze niet zien. Dus nogmaals. Je kijkt erop als 8 losse cakes.

Hoe groot is de box? Ongeveer

Wel de grootte van 2x prima instinct. Grote kans dat het ook dezelfde cakes zijn hoor, maar ze zitten alleen niet in 2 losse doosjes van 4 cakes...

Ik zal dit jaar helaas mijn vuurwerk niet de eerste verkoopdag op kunnen halen.
Zit morgen nog met mijn vrouw en ons kleine wondertje(26_12 geboren) in het ziekenhuis en als he goed is morgen naar huis en dan zaterdag ochtend papa's speelgoed ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan