[Freakactie 2018] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
:bonk: raar om te zeggen in dit topic! Jij bent vast nieuw bij vuurwerklandoutlet :D

En trouwens 100 pagina's! :handsup:

Neuh, ik bestel nu denk ik 4/5 jaar lang bij de outlets in Groningen en Friesland. Ik weet over het algemeen heel goed wat ik moet hebben, net als met de Salute cake 1 & 2 toendertijd. Maar blind een box van 50,- kopen, ga ik niet doen. Heb ik liever een box van bijv. 80, - waar alles over te vinden is. Misschien verander ik nog van gedachte. Volkomen helder toch?

Neuh, ik bestel nu denk ik 4/5 jaar lang bij de outlets in Groningen en Friesland. Ik weet over het algemeen heel goed wat ik moet hebben, net als met de Salute cake 1 & 2 toendertijd. Maar blind een box van 50,- kopen, ga ik niet doen. Heb ik liever een box van bijv. 80, - waar alles over te vinden is. Misschien verander ik nog van gedachte. Volkomen helder toch?

Ik bedoelde het goed meneer de serieuze vuurwerk koper. :yes:
In het topic waar de mysterydeals als zoete broodjes over de toonbank vliegen en sneller verkopen dan sommige algemene weekdeals is het geinig dat jij verkondigt dat 'JE "natuurlijk" moet weten wat je koopt.' Jij bedoelde natuurlijk: 'Ik moet weten wat ik koop.' Je denkt net even anders dan de rest. Geeft niks hoor :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan