[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al twee jaar besteld bij Huizen en nog nooit problemen gehad! Vandaag ook maar weer besteld voor dit jaar :D kan niet wachten!

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een aantal Colorful City en On the Beat op de site gezet.
Dit zijn echt de laatste!

Tevens is er nog 1 Rebellious Rocker van Mania vrijgekomen

Een vraag: ik ben van plan om elke maand te bestellen, is het dat niet gek voor jullie als ik aan het einde van het jaar met 12 afhaalbewijzen kom? :P

Een vraag: ik ben van plan om elke maand te bestellen, is het dat niet gek voor jullie als ik aan het einde van het jaar met 12 afhaalbewijzen kom? :P

Nee hoor, want het is zo een gedoe met allemaal afhaalbonnen.
Daarom maak ik eind november/begin december een complete afhaalbon waar alles op staat.
Dat is voor zowel jullie als ons veel makkelijker en overzichtelijker

Ik heb nog wat voorraden van Wolff aangevuld:
- Radical Power
- Return of the Phoenix
- Time Machine
- Colourfull Clouds
- Monster Ride ( Wolff )
- Cruelty

Nieuw toegevoegd:
- Crazy Tails
- Defender

Sinds 2 jaar hier aan het shoppen tijdens de aanbiedingsperiode.... Zag de afgelopen dagen alweer mooie dingen staan. Nu is de site niet bereikbaar, hopelijk betekend dat nog meer prachtige aanbiedingen later vandaag!

Ik ga meteen even onze icter melding sturen dat de site niet bereikbaar is, want dat is natuurijk niet de bedoeling.

Op dit moment komen er nog geen nieuwe dingen bij.
Ik ben nog in afwachting van wat er nog op voorraad is bij evolution en eind deze maand weet mania wat meer over hun huidige voorraad dus dan ga ik daar ook meteen induiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan