Jackhammer

Mooi klotuh dat ie nog onderweg is want ik kan tot woensdag nog korting krijgen op deze bak. Ik hoop dat er nog snel 1 binnenkomt en geschoten wordt, al betwijfel ik dat.

Vandaag deze mogen aanschouwen bij de Avri en wat een bak zeg, echt een topper.
En zeker de pauze bij de finale cake vind ik juist wat toevoegen...de andere pauzes is makkelijk wat op te vinden.

Gaaf ding, maar die pauzes gaan voor ongelukken zorgen in de straat (bij de doorsnee buurman).

Zeker die laatste is verrot. Lopen hier genoeg zatlappen rond die er dan zo overheen gaan stappen, denkend dat ie klaar is.

Hoe zijn de overgangen geconstrueerd in de doos? Openliggende lontverbinding? Want dan valt het wat veiliger te maken.

Ik vind 'm hier wat minder spectaculair overkomen trouwens. Die fanshape heeft minder geweld dan ik eerder gedacht, is bijna een afzakker in het geheel maar wel leuk voor die finale áls dat maar beter doorloopt.

als dit soort dingen met compound gaan gebeuren met oud en nieuw helpt dit alleen maar meer bij aan een verbod gezien de gevaarlijke situatie's ( daarom ook zo erg benieuwd hoe het compound verhaal het gaat doen )

Of een toestaan van niet-opgedeelde grote boxen :idea: is het allerveiligst. Dan meteen tot 50mm toestaan en dan heb je, met de antiknallobby, het grootste deel illegale handel om zeep.

Ben het eens dat de pauze gewoon gevaarlijke situaties op kunnen leveren. Het is niet constant ook, wat de duidelijkheid van de producten niet ten goede doet komen. Het zou natuurlijk kunnen dat de productie wel gewoon doorloopt. Dan het product tja productie toppers gingen deze voor, dan ga je vergelijken en denk je mmh grote kans dat het iets minder gaat worden in de straat.

Was erg mooi gister alleen die vetraging is levensgevaarlijk.Hopelijk is dat bij de productie versie niet zo.

Dat ligt iets anders, het blijkt dus dat het lont ( het compound lont ) van cake A nog zoveel seconde moet doorbranden na het laatste schot. Dat hoeft dus niet te betekenen dat er een vertraging is, maar dat zou dus wel kunnen. Als cake B wordt ontstoken zou dat compound lont van cake A wat langs de cakes loopt nog door kunnen branden waardoor je dus geen vertraging hebt. Maar het kan ook zijn dat er een kleine pauze ontstaat doordat de verbinding minder goed verloopt ( is dus aan de fabrikant hoe ze deze constructie maken ).

Sommige boxen waar dit goed is gemaakt door de fabrikant zullen dus zonder vertraging doorlopen en andere boxen kunnen dus wel vertraging hebben. Maar het betekend niet dat er verplicht een vertraging tussen cake A en B moet zitten!

Wie bedenkt zoiets van dat moeten doorbranden van dat lont :frusty:

Maar een jaarlijkse gok genomen... Ik wou eigenlijk de Bach complete edition kopen maar het wordt nu iets dat minder tijdloos en meer vergankelijk is :bonk:

Twijfelachtig blijven dit soort bakken altijd. Ongelooflijk mooie samples, dat staat buiten kijf. Bovendien veel vertrouwen in Wolff als importeur. Maar iets weerhoud mij ervan om louter op basis van een sample deze bak aan te schaffen. Het budget laat het ook niet toe om een gok te nemen...jammer want ik ben een enorme crackling fanaat. Nog maar even wachten dan :p?

Maar een jaarlijkse gok genomen... Ik wou eigenlijk de Bach complete edition kopen maar het wordt nu iets dat minder tijdloos en meer vergankelijk is :bonk:

Je weet het eigenlijk toch nooit zeker. Bestel je een nieuwe cake dan kan die in de straat tegenvallen. Bestel je de topper van vorig jaar, dan kan het nieuwe productiejaar ook weer anders zijn.

Back
Bovenaan