[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook de eerste bestelling bij Gerrit geplaatst. Ik kom trouwens nauwelijks pijlen tegen op de freaksite, misschien nog een ideetje :)

Gerrit, kan jij de niet afgekeurde cakes van het evolution happy hardcore ass inslaan en aan ons verkopen voor een dump prijs?

Pffff..... kruitdampen zijn net opgetrokken en de eerste bestellingen worden alweer gedaan haha. Maar ik doe rustig mee haha.

Net besteld:

2x Gate of heaven
4x sirens
3x epic lights
1x mega pangu box 1
1x brasilian box (hoop dat het de 2017 versie is)
2x silent tails
3x megavuurwerk fluiter

Voor mij is Gerrit the Godfather of fireworks, wat een geweldig assortiment en prijzen. Dank hiervoor!

Afgekeurd vuurwerk kopen en te koop zetten, omg :bonk:

Zo las ik het in eerste instantie ook, maar bij nader lezen zag ik de NIET afgekeurde potten. Waarschijnlijk wordt hier een constructie bedoeld zoals met de Solarstorm 2016 gedaan is, echter moet dan wel een deel goedgekeurd zijn. :p

Pffff..... kruitdampen zijn net opgetrokken en de eerste bestellingen worden alweer gedaan haha. Maar ik doe rustig mee haha.

Net besteld:

2x Gate of heaven
4x sirens
3x epic lights
1x mega pangu box 1
1x brasilian box (hoop dat het de 2017 versie is)
2x silent tails
3x megavuurwerk fluiter

Voor mij is Gerrit the Godfather of fireworks, wat een geweldig assortiment en prijzen. Dank hiervoor!

Hallo,

Brasilian is 2017 versie.

Gerrit

Zo las ik het in eerste instantie ook, maar bij nader lezen zag ik de NIET afgekeurde potten. Waarschijnlijk wordt hier een constructie bedoeld zoals met de Solarstorm 2016 gedaan is, echter moet dan wel een deel goedgekeurd zijn. :p

Ja je hebt inderdaad gelijk, ik heb het verkeerd gelezen.

Wil elk jaar een nieuwe winkel proberen dus mijn eerste bestelling hier is ook een feit:

1x Phantom
8x Wicked Warlock
8x Sirens
2x Silent Trails

Dat er nog maar veel bestellingen mogen volgen!

Gerrit, wordt de Tournament Box ook bijgevuld, wil er erg graag een alleen is op het moment helaas uitverkocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan