25 VWC-Kerstkaarten zoeken een adres [verzonden!]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke reacties, we hebben in totaal exact 50 volledige inzendingen gekregen, dat zou inhouden dat de helft maar een kaartje kan krijgen. Maar niet getreurd, 25 zijn voorzien van een adreslabel en de andere 25 worden morgen door Fuif.nl direct aan de anderen verzonden! :wink::kerst:

We zijn wel volledig afhankelijk van PostNL natuurlijk, alles is voldoende gefrankeerd en naar het opgegeven adres verstuurd, daar ligt het in ieder geval niet aan!

Veel plezier met jullie kaart!
:kerst::kerst::kerst::kerst::kerst:

Supercool! Alvast bedankt, we houden de deurmat in de gaten!

Super..ben benieuwd..mocht ik de eerst zijn zal ik hem natuurlijk posten en hij zal natuurlijk een leuk plekje in me huis krijgen.

Ben benieuwd wie de eerste is die een foto gaat plaatsen.
Veel succes allemaal tijdens het liggen voor de brievenbus in de slaapzak :wink:.

Leuke reacties, we hebben in totaal exact 50 volledige inzendingen gekregen, dat zou inhouden dat de helft maar een kaartje kan krijgen. Maar niet getreurd, 25 zijn voorzien van een adreslabel en de andere 25 worden morgen door Fuif.nl direct aan de anderen verzonden! :wink::kerst:

We zijn wel volledig afhankelijk van PostNL natuurlijk, alles is voldoende gefrankeerd en naar het opgegeven adres verstuurd, daar ligt het in ieder geval niet aan!

Veel plezier met jullie kaart!
:kerst::kerst::kerst::kerst::kerst:

Zit nu al bij de bus te wachten :handsup:

902F3B24-93B1-45C3-8DB2-15BC31E28375.jpg

Hier ook binnen, super gaaf hij hangt al tussen de andere kerstkaarten. Tevens de complimenten van vrouw des huizes, deze was ook erg enthousiast!!

De kaart zojuist mogen ontvangen. Complimenten hoor! Een prachtige kaart geworden. Krijgt een plekje waar ie goed bekeken kan worden. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan