[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Gerrit,

Enige indicatie wanneer de transbomber voor een aktieprijs aangeboden kan worden?
Heb jij een leuk alternatief voor de bigvalk19/lucky19? Deze cake's hebben een groot boeket die aardig lang blijft hangen, per 12 verpakt (karton) en kosten doorgaans 125 euries.
Denk vraag de godfather:D
Kan ik eventueel mijn hele bestelling bij jou onderbrengen.

Gr.

Hallo Gerrit,

Enige indicatie wanneer de transbomber voor een aktieprijs aangeboden kan worden?
Heb jij een leuk alternatief voor de bigvalk19/lucky19? Deze cake's hebben een groot boeket die aardig lang blijft hangen, per 12 verpakt (karton) en kosten doorgaans 125 euries.
Denk vraag de godfather:D
Kan ik eventueel mijn hele bestelling bij jou onderbrengen.

Gr.

Wellicht het buurt assortiment? Normaal een stuk duurder maar kosten nu ongeveer hetzelfde.

Ja dacht ik ook wel aan:). Wat kosten ze doorgaans dan? De effecten zien er goed uit op het filmpje.
Cafferata-destroyer vindt ik minder qua boeketspreiding.niet altijd even rond das zwaar irritant.:bonk:
Nog mensen ervaring met de buurt assorti van Rubro?

Is een behoorlijk 19 schots assortiment al zijn Brasilian en Fairytail beter. Die zijn ook wat duurder.

Destroyer valt in het niets vergeleken met het Buurtassortiment. Fairytail en Brasillian zijn daar weer de overtreffende trap van.

Hallo Gerrit,

Heb je misschien ergens in een van de bunkers nog I've got the Power of Tropical Night van Pangu staan?Wil ze dit jaar heel graag hebben, maar kan ze hier in het noorden niet vinden.

Destroyer valt in het niets vergeleken met het Buurtassortiment. Fairytail en Brasillian zijn daar weer de overtreffende trap van.

Bedankt voor jullie inbreng, denk dat dan het buurtassortiment van Rubro het moet worden qua prijs/kwaliteit vergelijking met de bigvalk19/lucky19.

Ik heb het buurtassortiment 27 december voor het eerst gezien op een demo, hij bleef maar door gaan.

Hallo Gerrit,

Heb je misschien ergens in een van de bunkers nog I've got the Power of Tropical Night van Pangu staan?Wil ze dit jaar heel graag hebben, maar kan ze hier in het noorden niet vinden.

Hallo,

Komen morgen of dinsdag op de site.

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan