Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oei, maar even wat geld van de spaar naar de betaalrekening verplaatsen dan![]()
kan je niet wachten tot vrijdag ?
wou zon mega pangu box :(
:
Ben nu niet thuis, vrijdag avond pas de mogelijkheid om te bestellen. (Geen reader bij me helaas) Hoop dat ze er dan nog zijn.
Hallo,
Staan eerst een aantal op.
Zie even hoe het gaat morgen, kan ik er altijd weer wat bij zetten.
Gerrit
Heb je de Brocade Waterfall uiteindelijk wel nog geleverd gekregen Gerrit? Wil die komend jaar wel hebben namelijk. Komt die op de site straks?
Ooh man, waarom zijn al deze geweldige freak acties zo ver weg...![]()
Klopt, dat haal je er met een paar producten al direct uit. Zijn de afhaaltijden trouwens nog steeds overdag of kan je tegenwoordig ook s'nachts je spullen ophalen?
5.00 was een mooie tijd! Ik was er een uur later en toen was het nog steeds gezellig in de winkel. Ondanks het vroege uur merk je toch dat het bij iedereen in de winkel net zo erg kriebelt als bij jezelf. Slapen doe je toch niet, althans... Ik niet!Mega-vuurwerkfreaks.nl bestellingen kunnen dit jaar op 28 december vanaf 05.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald. Tevens kunnen de freakbestellingen ook in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur worden opgehaald.
Ook kunnen freakbestellingen op 29 december van 06.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald en in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur