[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer benieuwd of er mooie aanbiedingen komen die de trip van 200km rechtvaardigen tegenover m’n vriendin :-)

Ben nu niet thuis, vrijdag avond pas de mogelijkheid om te bestellen. (Geen reader bij me helaas) Hoop dat ze er dan nog zijn.

Heb je de Brocade Waterfall uiteindelijk wel nog geleverd gekregen Gerrit? Wil die komend jaar wel hebben namelijk. Komt die op de site straks?

Klopt, dat haal je er met een paar producten al direct uit. Zijn de afhaaltijden trouwens nog steeds overdag of kan je tegenwoordig ook s'nachts je spullen ophalen?

Klopt, dat haal je er met een paar producten al direct uit. Zijn de afhaaltijden trouwens nog steeds overdag of kan je tegenwoordig ook s'nachts je spullen ophalen?

Vorig jaar was dat niet overdag maar in de vroege ochtend en in de avonduren.
Mega-vuurwerkfreaks.nl bestellingen kunnen dit jaar op 28 december vanaf 05.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald. Tevens kunnen de freakbestellingen ook in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur worden opgehaald.
Ook kunnen freakbestellingen op 29 december van 06.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald en in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur
5.00 was een mooie tijd! Ik was er een uur later en toen was het nog steeds gezellig in de winkel. Ondanks het vroege uur merk je toch dat het bij iedereen in de winkel net zo erg kriebelt als bij jezelf. Slapen doe je toch niet, althans... Ik niet! :D

Wat vinden jullie van de door gerrit genoemde producten de must haves? En de pangu box lijkt op colorful city toch? Ik ben absoluut geen kenner vandaar deze vragen. Woon in Leeuwarden dus dat is ideaal.

Ik was er 7 uur en toen heb ik wat mensen uit Den Haag gesproken :) Die kwamen voor 4 cakeboxen naar Leeuwarden. Ik denk dat Gerrit ook wat unieke producten in zijn assortiment heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan