Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De meerderheid kijkt gewoon uit naar Oud & Nieuw. Een grote groep ziet het gewoon als iets moois. Een kleine groep, het tuig, verpest het met vuurwerkbommen. Die moeten we keihard aanpakken.
Een kleine groep, het tuig, verpest het met vuurwerkbommen. Die moeten we keihard aanpakken.
Frustrerend om te lezen en vooral triest om te zien hoe ook hier de media zaken dramatiseert door zaken aan te halen waar vuurwerk geen schuld aan heeft.
Doe dat dan ook! Praatjes vullen geen gaatjes. Kan toch niet zo zijn dat je als liefhebber benadeeld wordt door dit 'tuig'. Handhaven die zooi!
HOE GAAN WE DIT FIXEN?
En alle media gaan er in mee. Als ik hier linksboven op "what's new' druk (en dat doe ik nogal eens) dan staat er meer shit over negatieve nieuwsberichten, dan over mooie cakeboxen.
Welkom in december, het is zuur maar waar. Straks nog even twee weken in januari en daarna is het weer ruim 10 maanden stil. Dat wil niet zeggen dat ik de berichten negeer, want ook mijn maag draait om en word ik er misselijk van, maar ik kijk toch weer uit naar de 10 maanden : de vaste groep leden en weinig tot geen media berichten etc, oftewel gezelligheid![]()