[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben 2 jaar terug voor het eerst bij Gerrit geweest, ik kwam rond 5:45 aan en was 6:15 weer op weg naar de volgende winkel. Mijn bestelling was toen nog niet zo groot (+- 6 dozen), maar het verliep allemaal redelijk vlot, waarbij ik nog een kwartier extra de tijd heb genomen om met Gerrit te spreken en een bak koffie te drinken. Vorig jaar kwam ik aan rond 06:00 en was het iets drukker, waardoor ik eerst rustig de tijd heb genomen om de showroom te bekijken, een bak koffie te drinken en een plaatje cake te eten. Na een 20 minuten was ik aan de beurt, ben ik geholpen met het inladen door de medewerkers en hebben we samen de grote bestelling gecontroleerd. Omdat ik na dit alles nog even met Gerrit wilde praten, was ik hier wat langer dan gepland (+- 1 uur), echter lag dit voornamelijk aan mijzelf. Beide jaren stonden de bestellingen al gepakt in de bunker, dus het vuurwerk was er vrij snel!

Kortom: wanneer je uitsluitend voor het vuurwerk komt, kun je met 20 á 30 minuten weer weg zijn. Wil je toch even een praatje maken, dan kun je het zo gek maken als je zelf wilt.

Wanneer is de sluiting van de freaksite? Ik wil nog een cakebox kopen, maar twijfel nog welke. Dan weet ik tot wanneer ik nog mag twijfelen :)

Hallo,

Nog een paar uurtjes giga kortingen ivm Cyber Monday.
Nu nog bestellen voor lage prijzen. Morgen wordt het duurder.

Gerrit

Iemand uit de buurt van Gorinchem die hier heen moet? En zo lief wil zijn om wat mee te nemen voor me?

Hallo,

Dinsdag aanbieding

Event Mine Shell Mayhem 284 van Rubro nu voor € 240,-
Pearl River van Pangu nu voor € 16,-
Glittering Dahlia van Evo nu voor € 15,-

Bij besteding van € 100,- of meer 25 procent korting.
De Event Mine Shell Mayhem is dan € 180,-
Pearl River is dan € 12,-
Glitterin Dahlia is dan € 11,25

Gerrit

Bizar snel weer gegaan allemaal, maar wel weer een goede stap in de richting. Bedankt voor alle geweldige actie's Gerrit.

Ik zou zeggen, pak je kans nog allemaal. Geweldige acties, geweldige winkel. Bedankt alvast Gerrit!

Al bekend wanneer je de andere website de lucht in schiet?

Hallo pkd19

We zijn bezig met mega-vuurwerk.nl. We hopen dit weekend online te gaan.
Als mega-vuurwerk.nl online kan dan gaat megavuurwerkfreaks uit de lucht.
Maar ik waarschuw minimaal een dag voor we uit de lucht gaan. Zodat de laatste
bestellingen nog gedaan kunnen worden.

Met knallende groet,

Gerrit

Hallo,

Woensdag aanbieding,

Sparkling Pearls van Royal nu voor € 20,- ps
Phantom van Royal nu voor € 55,-
Triple Splitter van Cafferata nu voor € 80,-

Bij besteding van € 100,- of meer krijgt u 25 procent korting.

dan de Sparkling Pearls voor € 15,-
Phantom voor € 41,25
Tripple Spiltter voor € 60,-

Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan