Ik ben 2 jaar terug voor het eerst bij Gerrit geweest, ik kwam rond 5:45 aan en was 6:15 weer op weg naar de volgende winkel. Mijn bestelling was toen nog niet zo groot (+- 6 dozen), maar het verliep allemaal redelijk vlot, waarbij ik nog een kwartier extra de tijd heb genomen om met Gerrit te spreken en een bak koffie te drinken. Vorig jaar kwam ik aan rond 06:00 en was het iets drukker, waardoor ik eerst rustig de tijd heb genomen om de showroom te bekijken, een bak koffie te drinken en een plaatje cake te eten. Na een 20 minuten was ik aan de beurt, ben ik geholpen met het inladen door de medewerkers en hebben we samen de grote bestelling gecontroleerd. Omdat ik na dit alles nog even met Gerrit wilde praten, was ik hier wat langer dan gepland (+- 1 uur), echter lag dit voornamelijk aan mijzelf. Beide jaren stonden de bestellingen al gepakt in de bunker, dus het vuurwerk was er vrij snel!
Kortom: wanneer je uitsluitend voor het vuurwerk komt, kun je met 20 á 30 minuten weer weg zijn. Wil je toch even een praatje maken, dan kun je het zo gek maken als je zelf wilt.
Kortom: wanneer je uitsluitend voor het vuurwerk komt, kun je met 20 á 30 minuten weer weg zijn. Wil je toch even een praatje maken, dan kun je het zo gek maken als je zelf wilt.