[Freakactie 2018] Megavuurwerkfreaks.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mystery Flowers nog even toegevoegd bij mijn bestelling die ik nog wilde plaatsen. Nu dan helemaal compleet in Leeuwarden, super bedankt voor de geweldige acties en tot de 28e! Ben benieuwd wat het volume uiteindelijk wordt, t is altijd meer dan ik van tevoren verwacht. Maar dat is eigenlijk best een goed gevoel :p

Hallo,

DE LAATSTE AANBIEDINGEN VAN MEGAVUURWERFREAKS VAN 2018

Timeless van Royal voor 8,00
Myster Flowers van Royal voor 11,00
Legendary 72 schots van Royal voor 50,00
Transbomber van Rubro voor 90,00
Colour plum coco van Cafferata voor 40,00
Fast silver Whistling van Cafferata voor 25,00

Ook hierbij weer bij besteding van 100,00 of meer 25 procent korting.

Timeless is dan 6,00
Mystery Flowers is dan 8,25
Legendary 72 schots is dan 37,50
Transbomber is dan 67,50
Colour plum coco is dan 30,00
Fast silver whistling is dan 18,75

Gerrit

Gerrit houd aub op met die kortingen.

Mijn hele spaarrekening droogt op!

Mystery flowers is echt een aanrader mannen, harde burst grote boeketten hele rauwe fluiters tussendoor!

Hallo,

Laatste dag megavuurwerkfreaks 2018

DE LAATSTE AANBIEDINGEN VAN MEGAVUURWERFREAKS VAN 2018

Timeless van Royal voor 8,00
Myster Flowers van Royal voor 11,00
Legendary 72 schots van Royal voor 50,00
Transbomber van Rubro voor 90,00
Colour plum coco van Cafferata voor 40,00
Fast silver Whistling van Cafferata voor 25,00

Ook hierbij weer bij besteding van 100,00 of meer 25 procent korting.

Timeless is dan 6,00
Mystery Flowers is dan 8,25
Legendary 72 schots is dan 37,50
Transbomber is dan 67,50
Colour plum coco is dan 30,00
Fast silver whistling is dan 18,75

Gerrit

Heb maar ff wat mystery flowers gehaald. Wilde een fluit project maar mijn favoriet concerto rosso is niet meer. Dus nu maar met deze het proberen.... mooie prijs

Vanavond voor een goede nachtrust nog even een allerlaatste kleine bestelling geplaatst. De laatste 3 Sirens Salvo en 2 Mystery Flowers. Gerrit, bedankt voor de mooie deals en tot de 28e!

Bedankt voor de mooie prijsjes Gerrit. Nu maar genieten van de spulletjes met nieuwjaar en vanaf januari weer uitzoeken en bestellen :) love it:)

Zomaar even spontaan op bezoek bij Mega Vuurwerk Leeuwarden geweest gisteren! Samen met Gerrit en een ander forumlid onder het genot van een bak koffie lekker kunnen praten over vuurwerk in de snoepwinkel. Gerrit nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en tot snel!

hkPrZIar.jpg

Hoi Gerrit, is het mogelijk om in te loggen op megavuurwerk? Ik zoek mn bonnetje nog zodat ik die mee kan nemen bij het ophalen of is dit niet nodig?

Toevallig vrijdag nog even in Leeuwarden geweest voor Cambuur - Twente, realiseerde me opeens dat het nog maar twee weken zou duren vanaf dat moment. Heerlijk gevoel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan