[Freakactie 2018] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top deals! Dit wordt m'n 3e bestelling alweer hier voor dit jaar. Even nog wat budget bij elkaar schrapen en dan komt een 4e er hopelijk ook aan! :D

Nou ik had 28 dec 00:00 uur opgegeven maar was 1 uur pas aan de beurt. Dit jaar ergens anders besteld.
Volgens mij kom gewoon iedereen opdagen die andere tijden opgegeven hebben.

Denk dat gewoon veel mensen dat tijdsblok kiezen, en dan ook grote bestellingen. Lijkt me sterk dat iemand die gewoon om 7 uur in de ochtend mocht komen al om 0:00 voor de deur staat.

De Valencia box lijkt me een heerlijke box, zeker voor €69,-
Alleen de boeketten komen niet heel groot over op het filmpje terwijl het toch 30mm is.

Ook hier een bestelling geplaatst, de valencia kon ik niet laten staan voor die prijs. Ik ben erg benieuwd naar de grote van de effecten. Mooie aaniedingen zoals de break down, een waaier voor €12,50.

Ook hier is een bestelling al de deur uit, profbox in de pocket:thumbup: Top service en producten al jaren lang. Ik ben even benieuwd, gaat er nog iets gebeuren omtrent black friday? Wil namelijk graag nog wat producten gaan aanfschaffen en dat zou nog fijner uitkomen natuurlijk :p

Ook hier is een bestelling al de deur uit, profbox in de pocket:thumbup: Top service en producten al jaren lang. Ik ben even benieuwd, gaat er nog iets gebeuren omtrent black friday? Wil namelijk graag nog wat producten gaan aanfschaffen en dat zou nog fijner uitkomen natuurlijk :p

We zullen dit weekend weer een aantal weekenddeals online zetten, verder komt er wel een black friday actie op onze reguliere website! :)

Ik ben benieuwd want moet dit weekend nog een bestellinkje plaatsen voor me zoontje allemaal klein spul. Misschien pak ik nog een weekenddeal mee.

Vuurwerkland Steenbergen.
Ik heb afgelopen weekend een mail gestuur over het samen voegen van een bestelling en afhaaltijd.
Helaas nog geen reactie gezien.

Voor mij dezelfde vraag, zag de weekend deals maar al komt er wat black friday materiaal bij wacht ik even met mn zoveelste bestelling doorvoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan