[Freakactie 2018] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net nog wat besteld.

Klein spul voor me zoontje. Kon het niet laten zelf nog wat toppers mee te bestellen. Zoals, kylin, mont lou van pangu.

Hoop trouwens dat volgend jaar de toppers zoals colorful City, garden party etc ook verkrijgbaar zijn.

FREAKACTIE VERLENGD TOT EN MET MAANDAG 3 DECEMBER!

Beste liefhebbers,

Vandaag is de oorspronkelijk laatste dag van de freakactie 2018. Echter zouden wij Vuurwerkland-Steenbergen niet zijn als de freakactie evenals voorgaande jaren nog een paar dagen door zouden laten lopen zodat iedereen ruim genoeg de tijd heeft gehad om zijn of haar bestelling te plaatsen.

De freaksite blijft dus 2 extra dagen open is verlengd tot en met maandag 3 december 2018. :)

Pak dus nog snel je voordeel en profiteer van veel mooie kortingen op de gehele collectie!

www.vuurwerklandfreaks.nl

Nogmaals bedankt voor de fijne freakacties/uitverkoop dit jaar. Toch wel fijn zo een topzaak 10 kilometer verderop. :D

p.s. Komt er nog een video van de Bright Flower Mix, of blijft het een echte mysterybox tot de 31e?

Super webshop! Heb zelden eigenlijk zo goed contact kunnen hebben met een winkelier. Ook prachtig dat jullie met dingen komen die al jaren zijn uitverkocht, zo heb ik bijvoorbeeld nog 2 setjes Duo Burst op de kop kunnen tikken! Echt geweldig:handsup: Sowieso zag ik veel producten op de site die je eigenlijk nergens ziet. Ook bijvoorbeeld de Ultimate prof blok die voor een schijntje te koop stond. Ik zie jullie de 28e! Bedankt voor alles.

Vandaag eventueel nog 7% korting op alles zie ik op Facebook. Mocht je nog iets zoeken dan is dit wellicht het moment :D

Gisteravond is de laatste bestelling bij deze winkel gedaan!
Kan niet wachten tot het ophalen, bedankt voor de acties weer!
Tot de 28e!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan