[Freakactie 2018] Freaks Orthen

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
is alleen bij de 1ste 25 bestelingen vandaag om 0.01 daarom toevalig voor 35.20 gehaald haha. En er word ook onder die 25 man een Solar storm verloot. Wel zitten ze nu net wel of niet aan die aantal mensen zie Facebook posts.

Al geven ze er een lesli compoundje bij dan is dat alsnog mooi meegenomen. Ze hanteren al jaren de scherpste prijzen bij hun boxen en zelfs 4 halen 3 betalen. Top zaak

Was het niet zo dat de boxen waar een sterretje achter staat meedoet met de 3+1 gratis actie? Kon mij toch herinneren dat dit in het verleden zo was.

Daar heb je een punt, alleen staan niet alle boxen met een * ook op de boxen pagina. Bijvoorbeeld de EVO Dragon serie. Antwoord van Orthen was in elk geval letterlijk "alleen de boxen pagina".

Normaal gesproken telde de boxen met een sterretje (zijn degene die op de boxen pagina staan)
mee voor deze actie, ik neem aan nu nog steeds ;)

Ik heb 4 boxen uit het kopje ''boxen'' besteld, dan krijg ik dus de gratis box. Echter zie ik dit verder nergens bij mijn bestelling gemeld staan, klopt dit?

Haha ik had het ook even gecheckt. Net als de sterretjes en of m'n bestelde boxen allemaal op de boxen pagina staan;)

Weet iemand of die bunker blaster van intratuin miss dezelfde box is als die we bij orthen gaan krijgen bij de boxenactie? Is ook 100 shots 30 mm compound nl. En om geen dubbele boxen te kopen zou dat wel nuttige info zijn. Pm mag ook ;)

Ik mis dit jaar toch wel de echte knal aanbie dringen bij freaks orthen! Je kan beter op vuurwerkorthen kopen! Komen die nog?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan