[Freakactie 2018] Freaks Orthen

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
iemand enig idee tot wanneer loopt de actie van 3 boxen + 1 gratis precies? of is dat gewoon zolang de freaksite open is? wil binnenkort bestellen en zou jammer zijn als ik die net mis loop aangezien ik hier sowieso ga bestellen

DE FREAKS SITE 2018 IS WEER GEOPEND!

In tegenstelling tot de afgelopen jaren werken we niet meer met een staffelkorting maar zijn de kortingen reeds vooraf per artikel berekend.

Spelregels:
•Bestellingen welke geplaatst zijn kunnen niet meer gewijzigd of aangepast worden.
•Het is niet mogelijk om producten welke besteld zijn te ruilen voor andere artikelen of geld terug te ontvangen.
•Indien een product niet aanwezig is of niet leverbaar (leverancier) dan ontvangt u een vervangend cq soort gelijk (vaak duurder) product. Vooraf zullen we hier contact over opnemen.
•Bestellingen worden alleen in behandeling genomen wanneer deze afgerond en betaald zijn.
•Het is niet mogelijk om buiten de beschikbare afhaaltijden van de freaksite de bestellingen op te halen in het Filiaal Orthen. (Tip : Filiaal Tolbrug heeft ruimere afhaaltijden om de bestellingen op te halen).
•Ieder recht van reclamatie vervalt nadien u de bestelling heeft opgehaald. Controleer daarom de bestelling in de winkel!
•Het is niet mogelijk gratis artikelen te ontvangen n.a.v een geplaatste bestelling boven een bepaald bedrag.
•Bestellingen met verschillende afhaaltijden kunnen niet worden samengevoegd,tenzij dit tijdig is aangegeven.
•Bestellingen kunnen alleen worden afgehaald op de ingevulde afhaaltijd. M.a.w. niet eerder en ook niet later.
•Wij houden geen rekening met batches. Dit is voor ons onbegonnen werk.
•Prijsfouten onder voorbehoud.
•De freaksite sluit vrijdag 21 dec 2018 om 17.00 uur.

Hartelijk dank,
​Team Vuurwerk
citaat van hun site

The Junk gisteren besteld en nu niet meer op voorraad. Worden degene die besteld zijn wel uitgeleverd of is dat onzeker? (Eigenlijk de vraag: liggen er voldoende al in jullie bunker)?

Van de site van Orthen:
Dit jaar wordt het maar liefst een 100 shots compound , 30mm box gemaakt door Evolution Fireworks exclusief voor Vuurwerk Orthen. M.a.w. een absoluut uniek produkt, deze topper mag je niet missen!

Van de site van Orthen:
Dit jaar wordt het maar liefst een 100 shots compound , 30mm box gemaakt door Evolution Fireworks exclusief voor Vuurwerk Orthen. M.a.w. een absoluut uniek produkt, deze topper mag je niet missen!

Het kan ook nog steeds de Rambam zijn, die is normaal ook voor Orthen gemaakt ;-)

Deze box is ook speciaal voor Orthen gemaakt denk ik:
https://www.facebook.com/6818083118...111571225/1978363365542920/?type=3&permPage=1

P.s. hoop ook nog antwoord te krijgen op m'n bestelling van TheJunk.

Geld terug gehad van m'n bestelling van karton The Junk, dat is ook een antwoord natuurlijk. :thumbsdown:

anders gewoon via de orthen mail comminceren dan heb je binnen 1a2 dagen altijd wel antwoord. Veel orthen mensen zijn ook druk met vuurwerk dingen buiten de winkel. En een kaas winkel.

anders gewoon via de orthen mail comminceren dan heb je binnen 1a2 dagen altijd wel antwoord. Veel orthen mensen zijn ook druk met vuurwerk dingen buiten de winkel. En een kaas winkel.

Ik bestel toch bij hun. Als ik niks hoor kan ik er vanuit gaan dat het goed komt toch (maar voor de zekerheid ga ik er zelf achteraan) en dan moet ik in mijn ING-app zien dat het geld terug is gekomen zonder reden of iets.

Van de site van Orthen:

Waar heb je dit gevonden? Heb even zitten neuzen maar kijk er overheen;)

Wanneer is dit vorig jaar eigenlijk bekend gemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan