[Freakactie 2018] Freaks Orthen

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag in het topic van vuurwerkcrentrumbrabant dit plaatje voorbij komen:
Combibox 4-pack pro fire.jpg

Zou het kunnen dat je 4 willekeurige evo profire cakes krijgt? Die zijn namelijk 25sh en 30mm :D
Dat ze het ook niet bekent willen maken omdat ze nog niet weten hoeveel van welke cake ze overhouden.

Gisteren had ik contact met Gilbert, hij bevestigde dat het om een 100sh 30mm Evolutionan compound box gaat. Zoals eerder genoemd!

Owja en voegde dit eraan toe: "Een serieus goede box. Dit is voor vele een echte extra topper."

Met die woorden word ik zeker gerustgesteld haha.

ik denk de Rambam box

Haha hoezo denk je dat? Is geen compound;)

Volgende de nieuwe EVO compounds zou het eerder de Limited Edition 1, The Corolla of The Time Rain box zijn.

Of.... Natuurlijk een volledig onbekende en nieuwe box speciaal voor Orthen:yes:

Ben wel heeel benieuwd. :D kan haast niet tegen gaan vallen: evo+30mm+100shots is zwaar lekker! Kijk er al naar uit :D

Haha hoezo denk je dat? Is geen compound;)

Volgende de nieuwe EVO compounds zou het eerder de Limited Edition 1, The Corolla of The Time Rain box zijn.

Of.... Natuurlijk een volledig onbekende en nieuwe box speciaal voor Orthen:yes:

Zou het niet de box van de label wedstrijd kunnen zijn? Rondom die actie is het (nog) aardig stil.

Das goed waardeloos ��
Ligt midden in een woonwijk. Smal straatje. Parkeren is dus lastig. Maargoed. Dan loop je een keer vaker ;)

Das goed waardeloos ��
Ligt midden in een woonwijk. Smal straatje. Parkeren is dus lastig. Maargoed. Dan loop je een keer vaker ;)

De ene locatie midden in een woonwijk en de andere tegen een winkelcentrum aan in die kapperszaak als ik het goed begrijp? Ben benieuwd hoe het gaat lopen!

Vorig jaar op de eerste verkoopdag om 07 uur smorgens gewoon voor de deur op de stoep kunnen parkeren. 2x lopen en ik kon weer makkelijk wegrijden. Niks aan de hand

Erg jammer dat zojuist de prijzen flink zijn gestegen zonder aankondiging. Had al een mooi lijstje klaar staan waarvan sommige boxen nu ineens tientallen euro's duurder zijn geworden.

en anders ergens anders kopen. Maar jammer dat veel eerder dan vorig jaar alles omhoog is gegaan en heel veel eraf inderdaad. :(

Ik heb gisteravond nog gekeken naar de "spelregels". Aangezien er staat dat de site tot de 21e open is ging ik er ook vanuit dat de prijzen tot dan geldig waren.
Bijzonder ook dat de nieuwe EVO cakes er nu op staan voor de volle mep. Mooie rede om ze te laten staan, genoeg andere mooie cakes te koop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan