Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is dit niet de omgelabelde Sodom and Gommorah?
Hele fijne bak zeg, deze gaat zeker op het lijstje. Blijft maar gaan, bijna 3 minuten lekker rammen.
Deze ga ik binnenkort eve bestellen.
#baasvandestraat
Dat zou ik vandaag doen bij megavuurwerkfreaks... Voor een top prijs te krijgen! Alleen vandaag de dag aanbieding. Heb hem in januari al besteld![]()
Ik heb deze zojuist voor het eerst in het echt gezien en ik had er niet veel van verwacht. Maar ik vond dit toch de vermakelijkste box van de demo. Veel leuker dan de boxen met shapes zelfs! Hij kwam na de collision thunder en deze kreeg applaus en de collision thunder niet.
Wat mij betreft is dit echt een hele dikke aanrader voor mensen die met 1 koop klaar willen zijn. Absoluut 00:00 waardig. Een showbox om met iedereen van te genieten dus.
Hoe vind je hem vergeleken met de nano shot!
Ik heb deze zojuist voor het eerst in het echt gezien en ik had er niet veel van verwacht. Maar ik vond dit toch de vermakelijkste box van de demo. Veel leuker dan de boxen met shapes zelfs! Hij kwam na de collision thunder en deze kreeg applaus en de collision thunder niet.
Wat mij betreft is dit echt een hele dikke aanrader voor mensen die met 1 koop klaar willen zijn. Absoluut 00:00 waardig. Een showbox om met iedereen van te genieten dus.