[Freakactie 2018] Freaks Orthen

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu de Transbomber, Jackhammer, Pandora's box, Cruel Traction en The Junk. Welke mag nog meer echt niet ontbreken!?!?!?

Ik heb nu de Transbomber, Jackhammer, Pandora's box, Cruel Traction en The Junk. Welke mag nog meer echt niet ontbreken!?!?!?

De Pangu boxen zijn allemaal van super kwaliteit! Dat zijn echt mijn favorieten en ik durf stellig te zeggen dat dat de beste kwaliteit boxen zijn samen met de Evolution boxen uit dezelfde fabriek :D Ik zelf heb dit jaar voor de Pangu Garden Party 1 box gekozen, die is echt heel dik!

Onderaan bij de solar storm staat dat deze niet leverbaar is door de leverancier ?? Klopt dit ?

Laatst bewerkt:
Mooie aanbiedingen weer hoor! Klopt het dat de Event Flash of de Gods niet onder de boxen staat en dus niet meedoet voor de gratis box actie?

Ik ga ervan uit dat ik de 3 boxen sowieso wel ga halen, maar just to be sure... ;-)

Zo jammer weer had nog wel een mooie bestelling in gedachte hier maar helaas geen creditcard optie.
Had er nog mooi wat cryptovaluta winsten uit kunnen geven anders of kan ik ook cash komen betalen? :P

Beste mensen van Orthen, kunnen jullie de populaire cakes van Pangu aanbieden? Bijv de Hongkong etc

Na goede berichten afgelopen jaar over jullie, een mooie voorjaars bestelling geplaatst. Ik ben erg benieuwd naar jullie winkel, en complimenten voor de website!

Anders ik wel! Ben wel benieuwd hoe de winkel aan de Tolbrugstraat te vinden is want van maps kan ik niet veel wijzer worden haha. Lijkt wel alsof de winkel in die steeg is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan