Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
prijs buurt assortiment klopt niet. Home page staat 69.95 klik je hem aan kost die ineens 74,95
Daar zijn we van op de hoogte dus wie weet. Tegen het einde van de week weten we meer.Hele mooie prijzen weer en wat een uitgebreid assortiment! Er komt nog een aanvulling van Eurostar. Eurostar importeert dit jaar ook een F2 collectie van Klasek met onder andere single shots, (knal)cakes en pijlen. Kunnen we ook nog wat F2 Klasek artikelen verwachten?
Gaan we morgen achteraan! Dank voor het constateren.Dit is bij heel veel dingen zo, immortal en 4 seasons ook 90 op de site, klik je ze aan dan zijn ze ineens 99,95...
Als ik de Artillery van Wolff bestel neem ik aan dat deze in dat mooie houten kistje verpakt zit ?
prijs buurt assortiment klopt niet. Home page staat 69.95 klik je hem aan kost die ineens 74,95
Dit is bij heel veel dingen zo, immortal en 4 seasons ook 90 op de site, klik je ze aan dan zijn ze ineens 99,95...
Heb ik nog een vraag,, klopt het dat de red dawn en skyhunter er nog niet op staan?
Staan er wel op, maar niet bij leveranciers en dan broekhoff. Staan wel onder siervuurwerk en dan single shots.Maar even wat anders, ik probeer mijn wachtwoord te wijzigen maar in de link die ik krijg word ik doorgestuurd naar de outlet site die dus niet werkt nu. Wat kan ik het beste doen?
Oh, dat is vreemd! Wat voor error krijg je? Lukt het wel als je het nog een keer probeert?
Oh, dat is vreemd! Wat voor error krijg je? Lukt het wel als je het nog een keer probeert?
Er zit nog een fout op de website, wanneer je totaal boven de 360 euro uitkomt kan je niets meer toevoegen aan je winkelmand. Ik gok omdat staffel 2 niet voldoende voorraad Return of the Phoenix heeft.