[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele mooie prijzen weer en wat een uitgebreid assortiment! Er komt nog een aanvulling van Eurostar. Eurostar importeert dit jaar ook een F2 collectie van Klasek met onder andere single shots, (knal)cakes en pijlen. Kunnen we ook nog wat F2 Klasek artikelen verwachten?

Hele mooie prijzen weer en wat een uitgebreid assortiment! Er komt nog een aanvulling van Eurostar. Eurostar importeert dit jaar ook een F2 collectie van Klasek met onder andere single shots, (knal)cakes en pijlen. Kunnen we ook nog wat F2 Klasek artikelen verwachten?
Daar zijn we van op de hoogte dus wie weet. Tegen het einde van de week weten we meer.

Dit is bij heel veel dingen zo, immortal en 4 seasons ook 90 op de site, klik je ze aan dan zijn ze ineens 99,95...
Gaan we morgen achteraan! Dank voor het constateren.

prijs buurt assortiment klopt niet. Home page staat 69.95 klik je hem aan kost die ineens 74,95

Dit is bij heel veel dingen zo, immortal en 4 seasons ook 90 op de site, klik je ze aan dan zijn ze ineens 99,95...

Als het goed is, kloppen de prijzen nu wel. Inmiddels hebben we alles opnieuw gecached ;)

Heb ik nog een vraag,, klopt het dat de red dawn en skyhunter er nog niet op staan?

Als het goed is staan ze er nu wel op. Alles is opnieuw gecached.

Staan er wel op, maar niet bij leveranciers en dan broekhoff. Staan wel onder siervuurwerk en dan single shots.Maar even wat anders, ik probeer mijn wachtwoord te wijzigen maar in de link die ik krijg word ik doorgestuurd naar de outlet site die dus niet werkt nu. Wat kan ik het beste doen?

Stuur even een mail, los ik het voor je op!

Super dit hoor. Heerlijke prijzen.
Ga zo eens een bestelling doen.
Als ik nu bijvoorbeeld bestel voor 300 en later voor 8 oktober nog voor nog een x bedrag geldt dan het gratis vuurwerk voor het totale bedrag wat ik besteld heb?
Alleen de montreal is 90 op de site maar 95 in de winkelwagen ;)

Het gratis vuurwerk geldt per bestelling en het uiteindelijke totale bedrag kan niet bij elkaar opgeteld worden om in een hogere staffel te komen ;)

Wou eigenlijk naar Valk dit jaar maar jullie grote assortiment en top prijzen gaan daar verandering in brengen denk ik zo. Ik had mijn mandje flink gevuld maar hij geeft nu een error als ik op afrekenen klik.

Oh, dat is vreemd! Wat voor error krijg je? Lukt het wel als je het nog een keer probeert?

Hij geeft een wit scherm met de onderstaande zin :

Fatal error: Call to a member function getId() on boolean in /home/bredavuurwerk/public_html/app/code/local/Mage/CatalogInventory/Model/Stock/Item.php on line

Heb het zelfde probleem wil afrekenen geeft die fout melding.
2 telefoons 2 computers geprobeerd maar wil ook niet de winkel mand vullen

Oh, dat is vreemd! Wat voor error krijg je? Lukt het wel als je het nog een keer probeert?

Er zit nog een fout op de website, wanneer je totaal boven de 360 euro uitkomt kan je niets meer toevoegen aan je winkelmand. Ik gok omdat staffel 2 niet voldoende voorraad Return of the Phoenix heeft.

Er zit nog een fout op de website, wanneer je totaal boven de 360 euro uitkomt kan je niets meer toevoegen aan je winkelmand. Ik gok omdat staffel 2 niet voldoende voorraad Return of the Phoenix heeft.

Thanks voor het melden! Het had idd te maken met de Return of the Phoenix (thanks Arahon!!). Is opgelost en hebben we nog ruim op voorraad ;)

Wordt het Pangu assortiment ook nog verder aangevuld? Bijv. cakes als de Hong Kong of Mount Song.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan