[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgenavond zullen we de producten van Evolution toevoegen op de websites van Haulerwijk en Vierhuizen!

Uiteraard tegen Outlet prijzen!! :D

evolution-logo.png

Wat een schitterende aanbiedingen! Zou zo mn maandsalaris en vakantiegeld er doorheen jagen met zulke prijzen.
Helaas blijft 300km heen en dan weer 300km terug iets te ver rijden... :cry:

Geen idee om misschien een pop-up store te beginnen in het zuiden? Hahaha :p

Dat zijn inderdaad leuke prijzen, maar om vanuit Tilburg die kant op te gaan is geen goed idee, een winkel beginnen in het zuiden lijkt me een goed idee.

Voorgaande jaren vond ik het ook veel te ver (bijvoorbeeld Groningen), maar of ik nu vijf verschillende winkels afga, of een one-stop shop heb, dat maakt qua tijd en kilometers ook niet uit. Voor ons staat de keuze in ieder geval vast, om dit jaar naar Haulerwijk te gaan.

Mijn persoonlijk favoriete importeurs (Wolff, Evolution en Pangu) in het assortiment met zulke prijzen, kan alleen maar een mooie jaarwisseling worden dit :D

het is op den duur ook de vraag hoeveel je bij deze winkel nog weer gaat bestellen. ik heb nog andere bestellingen openstaan, dan moet ik weer langs een andere winkel en de tijd is een beetje beperkt tegenwoordig. Als ik tegen die tijd in Groningen woon kom ik wel een keer langs ;-)
greetzz

Kon het niet laten vanacht. Maar mijn eerste bestelling van seizoen 2017-2018 is geplaatst.

1x The Golden Age
1x Snow Storm
1x Solar Storm Spectacle show

Mooi begin. Vond btw dat ik vorig jaar al vroeg had besteld(eind juli), maar word steeds eerder haha. Zin an!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan