[Freakactie 2017] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Killer Instinct

Van €25,00 Voor €13,00!!!

4888.1493743083.png

Een cake die tot het uiterste gaat met*gigantische groene blink met rode sterren!

Exclusief bij Vuurwerk Outlet door eigen import!

Van €25,00 Voor €13,00!!!

http://vuurwerkoutlethaulerwijk.nl/artikel/killer-instinct

Komt de Killer Instinct uiteindelijk ook nog bij Vierhuizen op de site te staan of is de cake exclusief bij Haulerwijk te krijgen?

De Killer Instinct en Voltage zullen binnenkort in al onze winkels verkrijgbaar zijn! :)

We zullen binnenkort naar het assortiment van de winkels gaan kijken hoe we deze kunnen uitbreiden ! :)

Laatst bewerkt:
Misschien een optie om plaatjes van de producten te laten zien wanneer je je mandje bekijkt? Ik ben zeer visueel ingesteld en noem het gek of niet maar wanneer ik niet kan zien wat ik bestel (door ontbreken van plaatjes) bestel ik niet bij die winkel. Ik denk dat er heel veel mensen zijn zoals mij. :)

Misschien een optie om plaatjes van de producten te laten zien wanneer je je mandje bekijkt? Ik ben zeer visueel ingesteld en noem het gek of niet maar wanneer ik niet kan zien wat ik bestel (door ontbreken van plaatjes) bestel ik niet bij die winkel. Ik denk dat er heel veel mensen zijn zoals mij. :)

Je hebt plaatjes op de paginas van de producten zelf. Kijk je niet naar die als je iets in het winkelmandje plaatst????????

Je hebt plaatjes op de paginas van de producten zelf. Kijk je niet naar die als je iets in het winkelmandje plaatst????????

Tuurlijk kijk ik daar naar, maar wanneer je heel veel in het mandje hebt wat boven je budget uitkomt (uiteindelijk) moet je gaan schrappen, passen en meten. Dan is het handig om plaatjes te zien, want zoals ik al zei ben ik heel erg visueel ingesteld en daar kan ik niks aan doen. Graag dan a.u.b. een beetje begrip tonen. Dank u! ;)

Ik wil inderdaad ook nog vaak even vanuit de winkelmand het filmpje of product zien, zo van wat was dat ook alweer? Dat werkt helaas niet, dus dan moet ik hem weer opzoeken door alle pagina's door te gaan.

Als we weer met de webdesigner zitten zullen we overleggen of dit mogelijk is! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan