[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Exclusief bij ons in Groningen verkrijgbaar!! :D

Secret Salute Finale

Van €42,95 Voor €20,00

RVW-9996-Secret-Salute-Finale-480x480.jpg

Vette broer van de Secret Salute!! Snoeihard knalblok. 54 shots ongekende TI-thunder knallen die versneld binnen 4 seconden eruit worden geramd!! Daarom wordt dit effect ook wel All at Once genoemd

Van €42,95 Voor €20,00

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/secret-salute-finale/

29,30 en 31 december beschikbaar?

Wij zoeken voor onze vuurwerkwinkel in Groningen nog een aantal mensen!

Weet je van aanpakken, heb je geen 9 tot 5 mentaliteit, kan je tegen lichamelijk zwaar werk en vind je het omgaan met klanten een uitdaging!? Dan zijn we misschien opzoek naar jou!

Je werkt drie dagen in een jong team in een unieke branche! De werkzaamheden bestaan uit het uitgeven van bestellingen, het verkopen van vuurwerk, adviseren van klanten, het netjes houden / aanvullen van de bunkers en bestellingen klaar maken.

- Kennis van vuurwerk is een pré
- Rijbewijs B is een pré
- Aantoonbare verkoop ervaring is een pré

Minimale leeftijd 18 jaar

Lijkt het jou iets? Stuur mij even een berichtje!

Wat een unieke kans om dicht bij het vuurwerk zelf te werken.
Lijkt mij iig enorm gaaf. Top dat jullie de freaks zo een kans geven dit mee te maken.

Ja ! Lijkt me ook een enorm leuke uitdaging. Zou het ook met heel veel plezier doen, maar valt niet te combineren met mijn huidige werk helaas. :cry:

Ik heb ht geluk dat ik een medefreak in de straat heb wonen die zo gek is om vanuit hier naar groningen te rijden:D:D dus ik heb afgelopen weekend mijn eerste bestelling gedaan.

Nu heb ik nog budget over voor een mooie doorlontbak en ik vind de addicted to gold toch wel een leuk bakkie, vooral voor die prijs. de vraag is nu of ik er geen spijt van ga krijgen als de volgende aanbieding nog mooier is.. Ik denk er nog even een dagje over na, hopen dat ze dan niet alle 10 uitverkocht zijn..

Wat een schitterende acties hier dit jaar, als ik in de buurt had gewoond dan had ik het wel geweten.

Addicted to Gold, Event King Crown with Glitter, Event Star Palm, Cruel Traction .

Veel van deze boxen gehad de afgelopen jaren en voor deze prijzen zou ik niet te lang wachten met bestellen :handsup:

Laatst bewerkt:
al een aantal leuke spullen besteld samen met bastiaan91. top aanbiedingen kan al niet meer wachten tot 31 dec

Was absoluut niet meer van plan om te bestellen, heb al meer dan genoeg, maar de addicted to gold voor die prijs kon ik helaas toch niet laten liggen! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan