[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb me eerste vuurwerk besteld voor dit jaar. Had eigenlijk een andere goud finale in gedachten, maar voor deze prijs kon ik ze niet laten staan. Heb er net 2 besteld. Rest gaat nog komen. Wacht nog op een kartonprijs aanvraag, dan kunnen we verder kijken:)

Laatst bewerkt:
Top Level

Van €39,99 Voor €22,50
(Let op laatste 3!!! op = op!!!!)

2465-Top-Level1-480x480.jpg

Van €39,99 Voor €22,50
(Let op laatste 3!!! op = op!!!!)

http://www.vuurwerklandoutlet.nl/product/top-level/

Is er een reden dat jullie wel de gate of heaven 3 en 4 verkopen en niet de gate of heaven 1? Zal mooi zijn als ik die ook gelijk mee kan nemen bij jullie winkel..

PHP:
Is er een reden dat jullie wel de gate of heaven 3 en 4 verkopen en niet de gate of heaven 1? Zal mooi zijn als ik die ook gelijk mee kan nemen bij jullie winkel..

Ik denk dat ze deze niet hebben omdat de prijs daarvan sowieso laag is. Als Outlet Groningen er nog een korting op zou geven, dan zou deze gratis zijn.
Zulke goede aanbiedingen hier.. Niet normaal!!

Denk dat, dat de reden is.

De gate of heaven 1 is gewoon uitverkocht, heb ze in maart nog voor 4 euro p.s. gekocht bij vuurwerklandoutlet

Let op! Jullie hebben nog tot morgen om gebruik te maken van de huidige weekactie!! :wink:

Wanneer er dan een nieuwe komt moeten we nog even bekijken! :wink:

Er staat een filmpje van de full traction en de german fanstyle in het betreffende topic bij katan. Die kun je bekijken ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan