[Freakactie 2015] Vuurwerkland Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
2ms11eg.png

De freakprijzen zullen op de website nog gelden tot zondag 29 november 18.00 uur!! :wink:

Waarschijnlijk komt het omdat'ie wel is uitverkocht, maar ik krijg steeds een melding als ik de addicted to gold wil bestellen. Staan er nog 2 in voorraad, maar als je dan bij het winkelmandje bent geeft hij aan dat er niet genoeg op voorraad zijn, en dat je het over 8min nog eens moet proberen

Even een vraagje: Ik heb zondag een 2e bestelling gedaan, nu heb ik daar nog geen bevesteging en bestelnummer van gehad.. Is dit omdat ik al een eerdere bestelling heb gedaan en dat die daar automatisch bij komt?

Gr. Sander

mogelijk staat hij in je spambox.

maar als je inlogt op de site kun je alle bestellingen zien.

Tot wanneer is de huidige weekactie ?
Moet het uitgeven van geld een beetje verspreiden (al is het alleen om het idee) maar wil de actie natuurlijk niet mislopen :)

Zo kunnen ze beide van elkaar leren? :p Beetje jammer dat dit direct het laatste jaar is dat ze verkocht mogen worden. Zien er wel goed uit, misschien dat ik ze nog bestel.

Nou, ik denk dat de kaarsen van bolsius toch meer van deze kaarsen kunnen leren. Ik denk als deze zolang zouden branden dat het , hoe mooi ze ook zijn, wel erg saai en slaapverwekkend wordt. Ik kan ze je zeker aanraden! Denk dat ik ze ook dit jaar weer meeneem. Nu het nog kan.

Nou, ik denk dat de kaarsen van bolsius toch meer van deze kaarsen kunnen leren. Ik denk als deze zolang zouden branden dat het , hoe mooi ze ook zijn, wel erg saai en slaapverwekkend wordt. Ik kan ze je zeker aanraden! Denk dat ik ze ook dit jaar weer meeneem. Nu het nog kan.

Alright, dank voor je aanbeveling! Zoek eigenlijk nog wat leuks voor in de vooravond :p als iemand nog aanbevelingen heeft die te koop zijn bij vuurwerklandoutlet, ik hoor ze graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan