Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo nu ben ik pas klaar voor het einde van het jaar. Zojuist nog wat besteld, kon het niet laten voor zulke prachtige prijzen. Ongelofelijk :D

Crash box
Transbomber
Red Maroon
Ultimate Mythology
Yellow River
+ Gratis Purple Haze

€306,-

Gewoon bizar voor dat geld :bonk:

Bedankt en tot ziens! o/

Zo, ook nog even een kleine bestelling gedaan.

Crash box
Primal Instinct
5 pakjes reuzen astronaut (nostalgie)
Stars over Vienna
Venom Box
Joe's Hummers
Stormchaser
Purple Haze (gratis)

Nu is mijn budget echt helemaal naar de vaantjes. En moet eigenlijk nog wat hebben voor een projectje...

Wat een mooie prijzen! Geweldige actie Bredavuurwerk bedankt!!!
Net ook maar even een bestelling geplaatst. Helaas had ook ik al een groot deel elders besteld :frusty:

Waanzinnige actie. Weet niet ik er gebruik van maak aangezien de rit al naar het noorden is....maar echt zeer goede prijzen/ collectie!!

Wat een prijzen zeg! En dat op 30 oktober. Helaas ben ik ook al klaar voor dit jaar. Misschien toch maar alvast iets voor volgend jaar inslaan... :rolleyes:

Meer dan prima actie zeg! Enig idee of de Serenity van Evo ook nog komt? :p

Staat er weer op! Deze stond nog op "uitgeschakeld".

Ondanks dat onze freaksite tot 20 december open blijft zullen sommige prijzen op korte termijn stijgen. Ook zullen sommige producten in december enkel op www.bredavuurwerk.nl aangeboden worden. Neemt niet weg dat we tot 't einde blijven knallen op de freaksite.

Staat er weer op! Deze stond nog op "uitgeschakeld".

Ondanks dat onze freaksite tot 20 december open blijft zullen sommige prijzen op korte termijn stijgen. Ook zullen sommige producten in december enkel op www.bredavuurwerk.nl aangeboden worden. Neemt niet weg dat we tot 't einde blijven knallen op de freaksite.

Gaat het hier om bepaalde merken die in prijs stijgen? Rubro en Vuurwerkmania bijvoorbeeld?

Gaat het hier om bepaalde merken die in prijs stijgen? Rubro en Vuurwerkmania bijvoorbeeld?

Niet specifiek die merken! Betreft meerdere producten van meerdere merken. Sommige producten bieden we (tijdelijk) zeer scherp aan, maar dat gaan we natuurlijk niet tot 20 december doen!

Ten eerste complimenten voor de site! Overtreft alle verwachtingen.

Begrijpelijk dat de kortingen niet zo hoog blijven. Zou je daar wat meer over los kunnen laten wat betreft de datum dat de prijzen stijgen?
Ik bestel ook dit jaar weer mijn volledige collectie bij jullie, maar lees uiteraard eerst rustig alle topics, bekijk de filmpjes enz.
Hoe lang heb ik de tijd voordat producten, nogmaals ik snap het wel, gaan stijgen.

Fijn dat de communicatie on point is nu vanaf jullie kant.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik wil ook wat bij jullie gaan bestellen. Maar ik wil ook wat demo`s afwachten voor de nieuwe producten, dus ik zou bijvoorbeeld liever eerst nu al bewezen producten bestellen en wat later de nieuwe.

ik heb diverse producten al elders besteld.. had hier 80 euro kunnen besparen.. das toch best veel op 4 boxen die ik al goedkoop had dacht ik..
volgend jaar ga ik meer geduld hebben en afwachten :) :frusty:

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik wil ook wat bij jullie gaan bestellen. Maar ik wil ook wat demo`s afwachten voor de nieuwe producten, dus ik zou bijvoorbeeld liever eerst nu al bewezen producten bestellen en wat later de nieuwe.

Precies zoals ik er ook over denk :)!

Mocht je zekerheidjes hebben die nu erg scherp geprijsd zijn, sla dan je slag zolang het kan. Dan heb je die in ieder geval binnen. De prijzen zullen daarna zoals vertrouwd scherp zijn, maar het is nu wel erg feestelijk. De grens van €150,- maakt het daarnaast wel haalbaar om het een en ander veilig te stellen.

Er is hier niks duur t.o.v. andere winkels, maar zeker de (compound)boxen zijn hier echt geweldig geprijsd! Ik heb zeker flink gescholden over de communicatie en die was ook niet goed maar de prijzen daar verbaas je je hier toch altijd weer over! Mijn complimenten! :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan