Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste minuutjes zijn ingegaan. Profiteer nog 25 minuten en scoor een gratis Purple Haze bij je eerste bestelling van minimaal 150 euro!

Even ter bevestiging.
Als ik later (over 3 weken is het weer payday) weer een bestelling plaats hoeft deze niet minimaal 150 te zijn? En kan ik deze neem ik aan gewoon bijvoegen bij mn eerdere bestelling van afgelopen weekend?

Even ter bevestiging.
Als ik later (over 3 weken is het weer payday) weer een bestelling plaats hoeft deze niet minimaal 150 te zijn? En kan ik deze neem ik aan gewoon bijvoegen bij mn eerdere bestelling van afgelopen weekend?

De minimale 1e bestelling is sowieso 150 euro en als je nu voor 1 november besteld dan krijg je de Purple haze erbij. Dus die cake staat los van het minimale bedrag.

Ooh zo bedoel je, nee er staat dat je dan geen minimum bedrag meer hebt! Dus dan kan je gewoon voor zelfs 1 product een bestelling plaatsen. Ik interpreteerde het even verkeerd :)

Volgens mij is het minimum bestelbedrag voor je 2e bestelling €25.

Hier ook geen mail gehad en met Ideal betaald. Spam ook gecheckt.
Staat wel gewoon in account op de site.

De purple haze wordt nog steeds toegevoegd in je winkelmandje bij bestelling hoger dan 150.

Ps 25 lijkt me zeker redelijk, maar is wel een klein drempeltje om nog dingen bij te bestellen als je al redelijk aan de max van je budget zit.

-edit Ik hoop eigenlijk dat er nog wat producten van cafferata worden toegevoegd uit de showtime collectie. Bijvoorbeeld voor de brocade waterfall wil ik nog wel wat budget stukslaan.

Even ter bevestiging.
Voor de eerste bestelling geldt inderdaad een minimale ordergrootte van € 150,-. Daarna kun je bijbestellen vanaf € 25,- (inderdaad recent aangepast ;) )

Hier ook geen mail gehad en met Ideal betaald. Spam ook gecheckt.
Staat wel gewoon in account op de site.

Mocht het zo zijn dat je geen mail ontvangt, maar de bestelling wel terug te vinden is in je account overzicht, kun je er gewoon vanuit gaan dat de order gewoon goed staat. Mocht je het zeker willen weten, stuur even een mailtje naar [email protected] dan proberen we de mail nogmaals te versturen.

Ook maar een bestelling geplaatst, mooie prijzen hoor!
Helaas te laat voor de gratis purple haze, maar ik weet ook nog maar net dat ik vrij ben met oud&nieuw :D
Dus dat mag de pret niet drukken:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan