Bredavuurwerk
VWC lid
De laatste minuutjes zijn ingegaan. Profiteer nog 25 minuten en scoor een gratis Purple Haze bij je eerste bestelling van minimaal 150 euro!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Even ter bevestiging.
Als ik later (over 3 weken is het weer payday) weer een bestelling plaats hoeft deze niet minimaal 150 te zijn? En kan ik deze neem ik aan gewoon bijvoegen bij mn eerdere bestelling van afgelopen weekend?
De minimale 1e bestelling is sowieso 150 euro en als je nu voor 1 november besteld dan krijg je de Purple haze erbij. Dus die cake staat los van het minimale bedrag.
Uhm... Ik heb zondag al gebruikt gemaakt van de 150 + Purple Haze actie![]()
Nieuwe url: freaks.bredavuurwerk.nl
Ooh zo bedoel je, nee er staat dat je dan geen minimum bedrag meer hebt! Dus dan kan je gewoon voor zelfs 1 product een bestelling plaatsen. Ik interpreteerde het even verkeerd![]()
Volgens mij is het minimum bestelbedrag voor je 2e bestelling €25.
Volgens mij is dat recent aangepast.
Voor de eerste bestelling geldt inderdaad een minimale ordergrootte van € 150,-. Daarna kun je bijbestellen vanaf € 25,- (inderdaad recent aangepastEven ter bevestiging.
Als ik later (over 3 weken is het weer payday) weer een bestelling plaats hoeft deze niet minimaal 150 te zijn? En kan ik deze neem ik aan gewoon bijvoegen bij mn eerdere bestelling van afgelopen weekend?
Hier ook geen mail gehad en met Ideal betaald. Spam ook gecheckt.
Staat wel gewoon in account op de site.
Sommige prijzen gaan nu wat stijgen!