Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geduld is een schone zaak. De snoepwinkel is open en de heren overtreffen zichzelf met zowel het assortiment en de prijzen. Ga er eens rustig voor zitten.

Voelt een beetje als de prijzenoorlog in de supermarkt...
Hier gaan we echt door de ondergrens heen. Vaste lage prijzen tot 20 december. Chapeau!

Wachten wordt toch beloond. Mooie bestelling kunnen doen. Lekker dat het ophalen om 00.00 kan, toch lekker sfeertje altijd. We hebben er zin in.

Kunnen jullie niet ook een winkel in Apeldoorn of omgeving openen? :p Mooie prijzen, maar helaas iets te ver weg :D

Laatst bewerkt:
het wachten word zeker beloond , zeer mooie prijzen en ruim assortiment
alleen jammer dat je voor min 150 euro moet bestellen de eerste keer gezien ik begin van het jaar al flink bestelt heb bij jullie

Wat een collectie en wat een prijzen zeg.
Bedankt BredaVuurwerk, geweldige actie.

Wat een geweldige opening van de nieuwe site! Echt een prachtig en ruim assortiment en erg scherpe prijzen. Mooie openingsaanbieding met een gratis Purple Haze en ik ben benieuwd welke acties er nog gaan volgen. Ben benieuwd naar de freakavond. Ik heb er vorig jaar veel over gehoord en louter positieve reacties hier op het forum gelezen. Eens kijken of het dit jaar haalbaar is om gezellig naar de freakavond te komen. Goede verkoop gewenst!

Eerlijk is eerlijk, dit zijn echt TOP prijzen! Ik heb hier 2 jaar geleden m'n vuurwerk gehaald en altijd super contact gehad via PB en bij het ophalen van m'n vuurwerk stond ik binnen 5 minuten weer buiten. Allemaal super geregeld daar, nu was het even minder met de communicatie en was het even wachten. Maar dat is het allemaal waard geweest!

Zekers mooie prijzen... helaas is het budget op.. verwacht je ook niet he dat je eind ontober de beste prijzen kunt vinden :bonk:
Mooie actie breda!! Top!

schitterende actie inderdaad en prachtige prijzen, had nog best een boxje mee willen pikken maar
dan moet ik weer voor 150 bestellen waar andere shops met actie van minimaal 75 zitten , is dat dus jet enige nadeel van deze actie. ophalen op vrijdagochtend 29-12 ook mogelijk eventueel?

Prima actie, alleen kan ik me ook voorstellen dat een aantal hun geld reeds hebben uitgegeven....
Maar die prijzen zijn om van te smullen hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan