Bredavuurwerk
VWC lid
Ook benieuwd wanneer de site online komt
De site, en bijbehorende freakactie zijn wat anders dan vorig jaar. Dat vroeg wat meer tijd maar we zullen zo snel mogelijk online gaan. Het is momenteel vooral detail werk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ook benieuwd wanneer de site online komt
Komt de site nog online? Volgens mij zijn er al tienduizenden euro elders besteed omdat ze zo laat online komen. Andere freakacties lopen al meer dan een maand. Mails worden niet beantwoord. Bredavuurwerk gaat toch open dit jaar?
Vorig jaar liep alles inderdaad soepel. Nu loopt het echt bizar. Halve maand geleden werd er gepost dat er alleen nog wat detailwerk plaats moest vinden... Weet niet wat voor details dat dan zijn! Zou wel sjiek zijn als BredaVuurwerk zelf weer eens wat van zich liet horen.
Allemaal zeker waar sprinkhaan! En het is ook een prachtige zaak.
Maar.
Als t allemaal niet lukt moet je toch echt meer personeel aannemen. Mag ook wel als je succes hebt.
Of je moet het anders brengen met de communicatie. Oktober is natuurlijk helemaal niet laat eigenlijk. Maar als jij vanaf januari een outlet hebt en, vanafjuni al praat over een freakactie wordt er verwacht dat deze qua timing in de lijn van andere freakacties ligt.
Geef je van te voren aan dat dit niet zo is heb je al die berichten hier niet, en kunnen mensen besluiten te wachten tot hier de freakactie opengaat.
Communicatie mag echt beter, en dit bedoel ik niet kritisch.
Zeker als t zo'n groot bedrijf is. Nu zijn wij een handvol liefhebbers die echt niet voor de hoofd inkomsten zorgen daar.
Maar we blijven klanten.
Helaas voor Steenbergen gekozen nu!
Ik wacht gewoon nog even met bestellen hier. Ze hebben elk jaar erg scherpe prijzen en dat verwacht ik nu weer. Ook het assortiment werd tot nu toe ieder jaar beter. En dat vind ik het belangrijkste.