Freak Outlet BredaVuurwerk 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Freaks,

Houdt er rekening mee dat de outlet tot eind deze week open is. Er is de afgelopen dagen al flink geklust aan de site, en die zal daarna waarschijnlijk even offline gaan. Daarna gaan we vlammend online met alle nieuwe (freak)acties & producten.

Groet!

Beste Freaks,

Houdt er rekening mee dat de outlet tot eind deze week open is. Er is de afgelopen dagen al flink geklust aan de site, en die zal daarna waarschijnlijk even offline gaan. Daarna gaan we vlammend online met alle nieuwe (freak)acties & producten.

Groet!

Dank dat jullie weer even communiceren! We wachten in spanning af! :D

Ja, van broekhoff de 104 sh poisonous spider.

Well played sir, well played. :)

Volgens mij verkopen zijn geen Broekhoff en is dat blok al aardig lang uit de handel! :wink:

We hebben Broekhoff al 2 jaar in onze collectie, en ook dit jaar willen we het weer gaan voeren. Welke producten zijn we nu aan het bekijken. De keuze is reuze en de ruimte is ook niet oneindig in onze kluizen/bunkers. Jullie input zullen we in ieder geval meenemen!

Broekhoff heeft echt geweldig mooie cakes, kwa kleur en effectspreiding perfect. Maarja helaas vragen ze dan meteen 2x de hoofdprijs.

De sky hunter van broekhoff en idd de jorge turbo

Foute keus, sky hunter is goed masr ik ga dan liever voor de red dawn. Belachelijk grote rode peony, maar dan ook echt belachelijk groot voor een legale 50 mm single shot. 😁 1 karton kan je me zo aanbieden, afname garantie van mijn kant ! 😎😎😎

Weet iemand wanneer je een bestelling plaats via de site van vuurwerkmania of deze dan ook afgehaald kan worden tijdens het 'freakophaalmoment'? Dst blok kan op de site niet aangevinkt worden natuurlijk.

Weet iemand wanneer je een bestelling plaats via de site van vuurwerkmania of deze dan ook afgehaald kan worden tijdens het 'freakophaalmoment'? Dst blok kan op de site niet aangevinkt worden natuurlijk.

even mailtje sturen naar bredavuurwerk , kan gewoon samen gevoegd worden

Dit is uiteraard mogelijk. Laat ons richting het einde van het jaar weten in welk blok je Mania bestellingen staan, en in welk blok je het op komt halen. Dan zetten we het met plezier voor je klaar. Bomber68 heeft dit via een persoonlijk bericht al vernomen, maar wil het graag nog even benadrukken voor alle andere freaks.

De sites zijn iig nu op zwart dus ik denk dat we binnenkort het nieuwe assortiment kunnen verwachten!

Er wordt geklust, vergaderd en besloten! Hopelijk worden jullie net zo enthousiast als ons.

Misschien kun je bij royal vw wat oude maar goed presterende artikelen inkopen?! Het is maar een tip spul is van goede kwaliteit en voor een lage prijs is iedereen daar wel in geintereseerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan